Odico A/S henter salgschef til oprustning af salgsaktiviteter

Alexander Nordhejm Andersen bliver ny salgschef i Odico A/S. Han kommer fra en stilling som salgschef i Effimat Storage Technology A/S, hvor han har stået for internationalt salg og forretningsudvikling.

Bestyrelsen og direktionen kan glædeligt meddele, at Alexander Nordhejm Andersen er ansat som salgschef i Odico A/S med tiltrædelse den 1. maj 2022.

Alexander Nordhejm Andersen, 33, har i løbet af sin karriere opnået betydelige resultater i sit arbejde med internationalt salg samt forretningsudvikling, senest ved Effimat Storage Technologi A/S. Alexander har før det bl.a. været ansat som hhv. Area Sales Manager og Business Development Manager ved C.C. Jensen A/S, som er markedsførende indenfor CJC® Offline Oliefiltre

I forbindelse med ansættelsen udtaler Alexander Nordhejm Andersen:
”Jeg ser utroligt meget frem til at starte, og jeg er ydmyg og stolt over, at jeg har fået denne her mulighed, som jeg ikke kunne takke nej til. Jeg vil bruge min erfaring og kompetencer indenfor forretningsudvikling og strategi til at indfri Odicos store salgsmæssige potentiale sammen med det øvrige team.”

Odicos CEO Henrik Jacobsen er ikke i tvivl om, at han har sat den bedste mand til at løfte denne opgave, og udtaler:

”Vi ser frem til samarbejdet med Alexander om at bringe Odicos stærke løsninger og teknologier ud til byggeindustrien, både i Danmark og internationalt. Alexander har i sit hidtidige virke demonstreret solide resultater og har med sin gode erfaring og kompetencer meget at bidrage med til Odicos udvikling og vækst.”

Den nye salgschef vil have fokus på at få Odicos banebrydende robotløsninger udbredt endnu mere i bygge- og anlægsbranchen samt den generelle industri, som har et stort behov for automatisering til forbedring af arbejdsmiljø og produktivitet

Odico A/S modtager op til 750.000 kr. fra Realdania til robotdrevet reparation af støbeformspaneler12.1.2021 16:43:26 CET | Pressemeddelelse

Første robotfremstillede kommercielle træbyggeri9.11.2020 08:00:00 CET | Pressemeddelelse