NYT OM NAVNE – Kristine Bergstein er ny bæredygtighedskonsulent hos idverde Danmark

idverdes ambitiøse bæredygtighedsstrategi skal slå dybe rødder i gruppens fire datterselskaber, så der bliver sat handling bag ordene. Nuværende driftsleder i OKNygaard Kristine Bergstein tager skridtet videre og bliver ny bæredygtighedskonsulent hos idverde med ansvar for implementeringsprocessen og tilknyttede aktiviteter.

Foto: Kristine Bergstein, ny bæredygtighedskonsulent hos idverde.

Kristine Bergstein kommer fra en stilling som driftsleder i OKNygaards afdeling i Glostrup, hvor hun bl.a. har ansvaret for den flerårige driftskontrakt med Region Hovedstaden.

Kristine fortsætter hos OKNygaard Glostrup lidt endnu for at lette overgangen til en ny driftsleder. Frem til 1. maj 2023 fordeler hun sin arbejdstid hos OKNygaard og idverde, hvorefter hun indgår fuldt i idverde som ny bæredygtighedskonsulent og projektleder.

Den primære opgave bliver at implementere idverdes bæredygtighedsstrategi i datterselskaberne OKNygaard, Malmos, Grøn Vækst og Lauge Bonde og drive aktiviteter, der er forbundet med strategien, fremad.

Med en uddannelsesmæssig baggrund som både have- og parkingeniør og med en overbyggende kandidatuddannelse i klimaforandringer fra Københavns Universitet har Kristine både den praktiske erfaring og føling med anlægsgartnerdelen af idverde samt et stærkt match med den udvikling, der driver idverde som Danmarks ledende anlægsgartner og landskaber.

’’Jeg har siden min start hos OKNygaard håbet, at vi skulle udvikle os i den retning, som vi er i gang med nu. Som Danmarks største anlægsgartnergruppe har vi stor indflydelse på, hvordan fremtidens branche ser ud, og vi har ligeledes et ansvar for at gå forrest i den bæredygtige udvikling. Jeg glæder mig til at komme ud i alle dele af idverde og vise, hvordan vi inden for vores felt kan gøre en forskel’’, udtaler Kristine Bergstein.

Kristine Bergstein - Bæredygtigskonsulent hos idverde
E-mail: kwb@oknygaard.dk

Michael von Bülow - PMO og bæredygtighedsansvarlig hos idverde
E-mail: mvb@idverde.dk

Foto: Kristine Bergstein, ny bæredygtighedskonsulent hos idverde.

Ny stærk firkløver i anlægsgartnerbanchen – Lauge Bonde ApS bliver en del af idverde Danmark7.11.2022 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Kort efter nyheden om endelig godkendelse af opkøbet af Grøn Vækst, udvides idverde Danmark igen. Denne gang med den vestjyske entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed Lauge Bonde ApS, som sammen med OKNygaard, Malmos og Grøn Vækst skaber en stærk firkløver i branchen. Opkøbet øger anlægsgartnergruppens entreprenørkompetence og ikke mindst faglige viden om jordhåndtering, nedknusning og udnyttelse af lokale råstoffer.