Nyt domicil til OKNygaard i Årslev vest for Aarhus

OKNygaard bygger nyt hovedsæde vest for Aarhus ved motorvejen. Det nye domicil skal erstatte det nuværende hovedkontor i Hasselager og give anlægsgartnervirksomheden mulighed for at forsætte den gode vækst.

”Det er vigtigt for os, at vi hurtigt og nemt kan komme til vores kunder i hele Jylland og at de kan komme til os. Derfor er det nye hovedkontors placering helt ideelt for os,” udtaler adm. direktør Ole Kjærgaard.

Den nye bygning samler alle administrative funktioner hos OKNygaard samme sted. Derudover samles salg, tilbud og ledelsen for Anlæg Vest og endelig flytter driftsafdelingen i Aarhus, der nu ligger i Hasselager, også ind i den nye bygning.

”Vi bygger nyt for at kunne skabe de rigtige rammer til at sikre den stabile og lønsomme vækst vi er inde i. Det nye domicil skal være med til at fremtidssikre OKNygaard,” udtaler økonomidirektør Holger Hansen.

1. spadestik blev taget i høj sol sammen med arkitekt og hovedentreprenør.

”Som vanligt lægger vi vægt på et godt og tillidsfuldt samarbejde i OKNygaard. Det gælder også på de projekter, hvor vi selv er kunden og det er jeg sikker på, at vi får sammen med Atrio Arkitekter og KG Hansen. Vi glæder os meget til at kunne flytte ind i det nye domicil til næste år,” siger adm. direktør Ole Kjærgaard.

Fakta:

1. juni 2019 begynder byggeriet af OKNygaards nye domicil i Årslev.

Det nye hovedsæde forventes at stå færdig til maj 2020.

Arkitekt: Atrio Arkitekter

Rådgiver: Rønslev Rådgivende Ingeniører