Nyt bestyrelsesmedlem i Dansk Byggeri Midt- og Vestjylland

Direktør Michael Nielsen, Hee Entreprise A/S i Ringkøbing er valgt ind i bestyrelsen i Dansk Byggeris regionale forening Dansk Byggeri Midt og Vestjylland.

Efter den årlige generalforsamling fredag den 2. november på Golf Hotel i Viborg blev Michael Nielsen desuden valgt til ny næstformand. Resten af bestyrelsen blev genvalgt, og foreningens formand tømrermester Niels Hansen fra Tømrerfirmaet Jan Hansen ApS i Skive fortsætter på formandsposten.

Bestyrelsen for Dansk Byggeri Midt- og Vestjylland ser herefter sådan ud:
Niels Hansen, Tømrerfirmaet Jan Hansen ApS, Skive. Formand.
Direktør Michael Nielsen, Hee Entreprise A/S, Ringkøbing. Næstformand
Keld Sandahl, H. Juul Mikkelsen A/S, Skjern
Valdemar Vejbæk, J. P. Povlsen & Sønner A/S, Holstebro
Morten Knudsen, MP Construction A/S, Herning
Jes Gylling, murerfirmaet Jens Vinderslev A/S, Struer
Kim S. Jensen, tømrer & Snedkerfirmaet Arne Danielsen A/S, Brande
Jan Bodilsen, Jens Jensen Murer- og Entreprenør A/S, Holstebro
Knud Erik Stengaard, Knud Erik Stengaard ApS, Ø. Lyby, Skive
Jakob Friis Kriegbaum, Murermester Jakob Friis Kriegbaum, Viborg
Per Yding Sørensen, Yding A/S, Viborg

Formand for Dansk Byggeri Midt- og Vestjylland, Niels Hansen, 40 17 20 67
Chefkonsulent Steen Høygaard, sth@danskbyggeri.dk, telefon 25 66 63 17

Underdirektør Louise Pihl, Dansk Byggeri, fylder 50 år den 18. marts.14.3.2019 12:35:28 CETPressemeddelelse

Louise Pihl er cand.scient.pol og kom til Dansk Byggeri i 2005 fra DA. De seneste fire år har hun været underdirektør med ansvar for Dansk Byggeris arbejdsmarkeds- og uddannelsespolitik samt analyseafdelingen og Dansk Byggeris ni regionale bestyrelser. Louise Pihl har i mange år været med til at sætte erhvervsuddannelserne på dagsordenen, og står blandt andet bag initiativet Byggeriets Kvinderåd, der har arbejdet for at få flere kvinder til at søge uddannelse og karriere i bygge- og anlægsbranchen. Fritiden tilbringer hun med familie og venner, og på posten som bestyrelsesformand for Fonden Motorfabrikken Marstal, der har til formål at genskabe livet på havnen i Marstal, hvor hun er født og opvokset.