Nye kræfter til bestyrelsen for DI Thy/Mors

Helle Korsgaard, der er adm. direktør i Thisted Vand A/S, er nyt medlem i bestyrelsen for DI Thy Mors. Hun blev valgt på foreningens generalforsamling, der fandt sted på EUC Nordvest i Thisted.

Adm. direktør Tage Odgaard Nielsen fra Frontego A/S blev genvalgt som formand, mens adm. direktør Carsten Hedemann fra netIP A/S og adm. direktør Søren Tjørnelund Mattesen fra Vildsund Blue A/S begge fortsætter som næstformænd.

Bestyrelsesformand Tage Odgaard Nielsen ser frem til at fortsætte samarbejdet med kommuner og uddannelsesinstitutioner i området.

- Vores evne til at konkurrere ude i den store verden bygger på de lokale forhold. Og i Thy og på Mors har vi nogle udfordringer omkring arbejdskraft og infrastruktur, som skal løses, hvis vi skal holde fast i den vækst, der er i området lige nu. Den vigtigste opgave for min bestyrelse er derfor at fastholde og styrke det lokale samarbejde mellem virksomheder, kommuner og uddannelsessteder, siger Tage Odgaard Nielsen.

Bestyrelsen for DI Thy/Mors ser sådan ud:

· Adm. direktør Tage Odgaard Nielsen, Frontego A/S - formand
· Adm. direktør Carsten Hedemann, netIP A/S - næstformand
· Adm. direktør Francois Grimal, Dolle A/S
· Direktør Benny Nielsen, Fredsø Vognmandsforretning ApS
· Owner/founder Kjeld Pedersen, Kellpo A/S
· Adm. direktør Carsten Beith, Fonfisk Hanstholm A/S
· Adm. direktør Søren Tjørnelund Mattesen, Vilsund Blue A/S
· Adm. direktør Steen Tandrup, Fast Plast A/S
· CFO Kim Gade Pedersen, Mejerigaarden A/S
· Adm. direktør Helle Korsgaard, Thisted Vand A/S

For yderligere kommentarer kontakt: