Ny formand i DI Midt Vest

DI Midt Vest har i forbindelse med generalforsamlingen den 4. maj 2023 konstitueret sig med ny formand og et enkelt nyt ansigt.

Formand for bestyrelsen Claus Arberg, adm. direktør Hvidbjergvinduet i Thyholm, havde valgt ikke at genopstille til bestyrelsen. En post som medlem af bestyrelsen og formand, han har bestredet siden 2007. Bestyrelsen skulle derfor konstituere sig på ny. Det blev Bo Knudsen, som er adm. direktør i KPI A/S i Herning, der blev valgt som ny formand.

Der var genvalg på næstformandsposten til CEO Peter L. Hjelm, Formkon A/S i Skive og ny næstformand blev direktør Martha Vrist, Midtjyske Jernbaner Drift As. Både Marta Vrist og Site Director HR direktør Karina Hounissen fra Færch A/S, blev desuden formelt valgt ind, efter at de var indtrådt som selvsupplerende medlemmer af bestyrelsen i løbet af 2022.

Senior Director Advanced Manufacturing, Robert Vejby hos B&O blev desuden valgt som nyt medlem af bestyrelsen.

- Jeg synes, vi har fået sammensat en stærk bestyrelse, som jeg ser meget frem til at skulle samarbejde med. Bestyrelsen skal nu gennemgå de mærkesager, som vi i den kommende tid skal have fokus på i samarbejde med kommunerne i Midt- og Vestjylland og gode erhvervsfremmeaktører, siger Bo Knudsen, ny formand for DIs bestyrelse i Midt Vest.

Den samlede bestyrelse ser herefter således ud:

• Adm. Direktør Bo Knudsen, KPC Herning A/S
  • CEO Peter L. Hjelm, Formkon A/S