Ny CFO hos idverde Danmark

Lars Møller Hansen, CFO og Morten Dohrmann Hansen, CEO

I idverde Danmark er vi glade for at annoncere ansættelsen af Lars Møller Hansen som vores nye lande økonomidirektør. Lars bliver et stort aktiv for vores etablering af idverde i Danmark i forlængelse af virksomhedskøbene tilbage i 2020 af henholdsvis Malmos og OKNygaard. Lars vil sikre en skalerbar platform for fremtidig udvikling og vækst af idverde Danmark og skabe en stærk sammenhæng mellem strategi, forretning og økonomi.

Lars har mere end 13 års værdiskabende erfaring fra ISS, en global udbyder
af facility service løsninger, hvor han har haft flere nøglefinansroller i koncernfinans samt økonomidirektør for ISS’ franske datterselskab. For Lars’ mangeårige erfaring fra servicebranchen vil han bidrage med relevant forretningsmæssig indsigt til gavn for driften af kundefokuseret serviceløsninger leveret af passionerede anlægsgartnere. Med betragtning af at idverde Danmark skal færdiggøre den igangværende integration af de to virksomhedsopkøb og gennemføre planerne for fremtidige vækst i omsætning og indtjening, er Lars det rette valg som leder af finans i idverde Danmark. Lars vil indgå i ledelsen og rapporterer direkte til adm. direktør Morten Dohrmann Hansen og formanden for bestyrelsen, Hervé Lançon.

”Jeg er meget glad og ydmyg overfor at få muligheden for at tilgå en interessant rejse for idverde Danmark startende i 2020 med opkøbene af to virksomheder, henholdsvis Malmos og OKNygaard. Jeg er imponeret over den stærke virksomhedsplatform støttet op af en grøn og bæredygtig strategi for anlægsprojekter og vedligeholdelsesopgaverne. I samarbejde med hele organisationen og de mange dedikerede medarbejdere ser jeg meget frem til at støtte den fremtidige udvikling og vækst af idverde Danmark, ved at bygge en skalerbar forretningsmodel støttet af tillidsfuld finansiel styring under mit lederskab”, siger Lars Møller Hansen, CFO for idverde Danmark.

Lars Møller Hansen starter hos idverde Danmark den 1. juni og vil lede en proaktiv strategisk, forretningsmæssig og økonomisk støtte for organisationen og sikre fuld finansiel kontrol og tillid i vores start til slut leverancer. Dette bliver værdiskabende for både idverde Danmark, idverde gruppen og vores kunder.

Lars Møller Hansen, CFO og Morten Dohrmann Hansen, CEO
Lars Møller Hansen, CFO idverde Danmark