Grouleff Communications

Ny CEO i Bolind ser potentiale i både nemmere og grønnere indkøb for boligselskaberne

Del
Peter Andersen er tiltrådt som administrerende direktør i Danmarks eneste indkøbsforening med speciale i det sortiment, der står på indkøbslisten hos både almene og private boligorganisationer.
Vores eksistensberettigelse som grossistvirksomhed er, at vi tilfører nogle fordele og en service for kunderne, som gør det attraktivt for dem at handle hos os. Alle skal jo få noget godt ud af det, for at det giver mening, siger Peter Andersen, ny CEO i indkøbsforeningen Bolind.
Vores eksistensberettigelse som grossistvirksomhed er, at vi tilfører nogle fordele og en service for kunderne, som gør det attraktivt for dem at handle hos os. Alle skal jo få noget godt ud af det, for at det giver mening, siger Peter Andersen, ny CEO i indkøbsforeningen Bolind.

Den første dag på i jobbet tog Bolinds nye topchef en simpel beslutning, der er sigende for den virksomhedsånd og servicekultur, Peter Andersen vil stimulere i organisationen. Han fik sløjfet direktørens egen p-plads. Parkeringsbåsen lige uden for hovedindgangen er nu reserveret til kunderne, når de kommer på besøg hos Bolind i Søborg. Direktøren går gerne lidt længere.

Lige nu går han fra medarbejder til medarbejder og lytter til hver eneste af de 50 ansatte i Bolind for at få et klart indtryk af, trivsel, tilfredshed, ideer og forbedringspotentialer. Som et led i denne proces har han også besøgt Bolinds lokale distriktschefer rundt omkring i hele landet, som kan fortælle om deres oplevelse af den 73 år gamle organisation:

Jeg kan allerede se konturerne af nogle gode tiltag, vi kan enes om. Jeg kan mærke, at alle ser et kæmpe potentiale i butikken og er også villige til at ændre på eksisterende rutiner for at kunne tilføre endnu mere værdi til produkterne. Vores eksistensberettigelse som grossistvirksomhed er, at vi tilfører nogle fordele og en service for kunderne, som gør det attraktivt for dem at handle hos os. Alle skal jo få noget godt ud af det, for at det giver mening, siger Peter Andersen.

Bag sig har den 59-årige en lederkarriere inden for industri, handel og detailbranchen. Han kommer fra en stilling som CEO hos Renz A/S, hvor han har været de sidste 13 år. Tidligere var han direktør i malingvirksomheden Brifa i Vordingborg og før da var han ansat hos Peter Justesen Company, hvor han arbejde med indkøb, lagerstyring og markedsføring. Karrieren startede i Silvan, hvor han gennem 11 år arbejdede sig op i hierarkiet.

Alting skal ikke laves om i Bolind, blot fordi der er kommet en ny mand i hjørnekontoret. Det, der virker, skal føres videre og udbredes til flere. For eksempel Bolinds indkøbsportal; En webshop der kan integreres i kundernes administrative systemer, således at bestilling af varerne forenkles for kunderne og Bolind. Samtidig skal de grønne markedstendenser tænkes ind i Bolinds strategi:

Vi vil i højere grad tænke miljøet ind i vores fremtidige profil. Jeg ved, at Bolind allerede har gjort en del, men fremtidens forbrugere og kunder vil kræve endnu mere af os som leverandør. Det skal naturligvis ikke være green washing men reelle tiltag. I vores sortiment har vi allerede mange relevante produkter, som gør, at vi kan levere nogle koncepter, der er nemme at implementere i det strategiarbejde, som boligselskaber er i gang med for at opfylde nogle af verdensmålene, konstaterer Peter Andersen.

Nøgleord

Kontakter

Peter Andersen, CEO i Bolind. Tlf. +45 26746021, pea@bolind.dk

Billeder

Vores eksistensberettigelse som grossistvirksomhed er, at vi tilfører nogle fordele og en service for kunderne, som gør det attraktivt for dem at handle hos os. Alle skal jo få noget godt ud af det, for at det giver mening, siger Peter Andersen, ny CEO i indkøbsforeningen Bolind.
Vores eksistensberettigelse som grossistvirksomhed er, at vi tilfører nogle fordele og en service for kunderne, som gør det attraktivt for dem at handle hos os. Alle skal jo få noget godt ud af det, for at det giver mening, siger Peter Andersen, ny CEO i indkøbsforeningen Bolind.
Download
Den første dag på i jobbet tog Bolinds nye topchef en simpel beslutning, der er sigende for den virksomhedsånd og servicekultur, Peter Andersen vil stimulere i organisationen. Han fik sløjfet direktørens egen p-plads. Parkeringsbåsen lige uden for hovedindgangen er nu reserveret til kunderne, når de kommer på besøg hos Bolind i Søborg. Direktøren går gerne lidt længere.
Den første dag på i jobbet tog Bolinds nye topchef en simpel beslutning, der er sigende for den virksomhedsånd og servicekultur, Peter Andersen vil stimulere i organisationen. Han fik sløjfet direktørens egen p-plads. Parkeringsbåsen lige uden for hovedindgangen er nu reserveret til kunderne, når de kommer på besøg hos Bolind i Søborg. Direktøren går gerne lidt længere.
Download
Vi vil i højere grad tænke miljøet ind i vores fremtidige profil. Jeg ved, at Bolind allerede har gjort en del, men fremtidens forbrugere og kunder vil kræve endnu mere af os som leverandør. Det skal naturligvis ikke være green washing men reelle tiltag. I vores sortiment har vi allerede mange relevante produkter, som gør, at vi kan levere nogle koncepter, der er nemme at implementere i det strategiarbejde, som boligselskaber er i gang med for at opfylde nogle af verdensmålene, konstaterer Peter Andersen.
Vi vil i højere grad tænke miljøet ind i vores fremtidige profil. Jeg ved, at Bolind allerede har gjort en del, men fremtidens forbrugere og kunder vil kræve endnu mere af os som leverandør. Det skal naturligvis ikke være green washing men reelle tiltag. I vores sortiment har vi allerede mange relevante produkter, som gør, at vi kan levere nogle koncepter, der er nemme at implementere i det strategiarbejde, som boligselskaber er i gang med for at opfylde nogle af verdensmålene, konstaterer Peter Andersen.
Download

Information om Grouleff Communications

Grouleff Communications
Workspace, Haslegaardsvej 10
8210 Aarhus V

+45 28915809http://www.grouleff.it

Følg pressemeddelelser fra Grouleff Communications

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Grouleff Communications

Europe's Robot Capital Odense Presents 'Future of Robotics' at Capital Raising Summit in Munich16.6.2022 13:26:24 CEST | News

Robot investors from all over Europe can meet the continent's most promising robot startups when the event ‘Odense Investor Summit’ moves its matchmaking of capital seekers and investors to Munich for the first time. The summit takes place as part of the trade show Automatica with 45,000 attendees, featuring pitches from 15 companies with great growth potential at the show’s Startup Arena.

Europas robothovedstad Odense præsenterer ’Future of Robotics’ til kapitalrejsnings-event i München16.6.2022 12:54:43 CEST | Pressemeddelelse

Robotinvestorer fra hele Europa kan møde kontinentets allermest lovende robotstartups, når begivenheden Odense Investor Summit som noget helt nyt flytter sin matchmaking af kapitalsøgende og investorer til München. Det sker under robotmessen Automatica med 45.000 besøgende. På et podie i messens Startup Arena pitcher 15 selskaber med stort vækstpotentiale for kapitalstærke profiler.

Startups fra hele verden vil rejse 30 millioner i Europas robothovedstad Odense11.2.2022 14:50:49 CET | Pressemeddelelse

Hitraten er høj, når kapitalsøgende startups og risikovillige investorer mødes til Odense Investor Summit, der hver år foregår i Europas hurtigst voksende robotmiljø. Erfaringerne viser, at mere end halvdelen lykkes med at tiltrække investorkapital efter matchmaking-eventen. I år har 35 techselskaber fra Europa, Asien, USA og Afrika ansøgt om at præsentere ny teknologi til sundhed, landbrug, fremstillingsindustri og den maritime sektor for de 300 deltagende investorer. De 15 allermest lovende investeringsmuligheder får adgang til at pitche på podiet i byen Odense kendt som Cobot Capital.

PR-specialist og digitalt marketingbureau indgår samarbejde om robot- og automationsbranchen8.12.2021 07:00:00 CET | Nyhed

Robot- og automationsvirksomhederne stormer frem. En lang række firmaer får hjælp af PR-specialisten og influenceren, Malene Grouleff fra Grouleff Communications og marketingbureauet Conversio. Begge har stor indsigt i og erfaring med automatiseringsbranchen og er på få år blevet virksomhedernes foretrukne partnere. Nu indgår de et samarbejde om at booste robotindustriens synlighed og gennemslagskraft.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye