NetsNets

Nets jatkaa laajentumistaan Puolassa muodostamalla strategisen allianssin Przelewy24:n kanssa

Nets muodostaa strategisen allianssin Puolan johtavan online-maksupalvelutarjoajan Przelewy24:n kanssa. Uusi yhteistyö on jatkoa hiljattain loppuun saatetulle Dotpay/eCard-kaupalle ja se vahvistaa entisestään Netsin asemaa Puolassa, jossa digitaalinen maksaminen on voimakkaassa kasvussa. Przelewy24:n asiakkaat pääsevät yhteistyön myötä hyötymään laajemmasta, alan kehittyneintä tekniikkaa edustavasta sähköisen kaupan tuotevalikoimasta.

Nets, yksi Euroopan suurimmista maksualan yrityksistä, muodostaa strategisen allianssin Puolan johtavan online-maksupalvelutarjoajan, Przelewy24:n kanssa. Yhteistyö on jatkoa viimeaikaiselle Dotpay/eCard-kaupalle ja Nets säilyttää 51%:n enemmistön yhtiössä, johon Przelewy24 myös sulautuu. Piotr Kurczewski jatkaa Przelewy24:n toimitusjohtajana ja osakkaana 49%:lla sulautetusta yhtiöstä.

Nämä kaksi sopimusta ovat Netsille merkittävä avaus Puolan markkinoille. Maahan, jossa sähköinen kaupankäynti on vakaassa kasvussa ja käynnissä oleva siirtymä käteisestä digitaalisiin maksutapoihin tarjoaa huomattavia kasvumahdollisuuksia.

”Tällä strategisella allianssilla laajennamme läsnäoloamme Puolassa kauppiaspalveluiden alueella. Przelewy24 on menestynyt viime vuosina erittäin hyvin ja saavuttanut vakaata kasvua volyymillä ja liikevaihdolla mitattuna. Hiljattain tekemämme Dotpay/eCard -kauppa mukaan luettuna, vahvistamme asemaamme Puolassa sulautumisilla ja vahvalla kaupallisella aloitteellisuudella”, sanoo Netsin konsernijohtaja Bo Nilsson.

Przelewy24:llä on kattava tuotevalikoima sähköisen kaupankäynnin alalla. Osana Netsiä Przelewy24 pääsee hyötymään vieläkin laajemmasta, alan viimeisintä tekniikkaa edustavien sähköisen kaupan ratkaisujen valikoimasta, skaalaeduista sekä synergiaeduista yhteisen innovaatiotyön kautta.

”Sähköisen kaupan tarjonnallamme vahvistamme yhteistä portfoliotamme kauppiaspalveluissa entisestään ja osana Netsiä pystymme lisäksi nopeuttamaan innovaatiotyötämme. Yhdistetyistä voimistamme pääsevät hyötymään niin kauppiaat, yhteistyökumppanit kuin kuluttajatkin”, sanoo Przelewy24:n toimitusjohtaja Piotr Kurczewski.

Przelewy24 työllistää noin 100 henkilöä ja yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli yli 20 miljoonaa euroa. Järjestely vaatii vielä määrättyjen puolalaisten viranomaisten hyväksynnän.

Mediayhteydenotot – Nets
Søren Winge
Head of Press Relations
T.: +45 29 48 26 46
Email: swing@nets.eu

Mediayhteydenotot – Przelewy24
Anna Szymanska - Piper
Senior Alliances Officer
T.: +48 506 478 698
Email: anna.szymanska@p24payments.com

Me Netsillä uskomme, että yksinkertaisemmat maksamisen ratkaisut ovat kasvun ja kehityksen perusta – niin liiketoiminnassa kuin yhteiskunnassakin. Nets-konserni, johon kuuluvat nyt myös saksalainen Concardis ja puolalainen Dotpay/eCard, auttaa 3500:n työntekijänsä voimin satoja rahoituslaitoksia ja satoja tuhansia liikeyrityksiä ja kauppiaita Euroopassa tekemään huomisesta hieman helpomman, tarjoamalla samalla verratonta turvallisuutta ja vakautta. Mahdollistamme helpomman huomisen – se pitää meidät liikkeessä.

Przelewy24
Przelewy24 on Puolan johtava sähköisen kaupankäynnin palvelutoimittaja, joka tarjoaa kauppiaille laajoja, monikanavaisia maksamisen ratkaisuja, jotka on räätälöity kaikkein vaativimpiakin liiketoimintaprosesseja varten. Yritys palvelee yli 100:n työntekijän voimin Poznańissa yli 85 000:a kauppiasta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nets