Nets ja nuorille talouden perusteita opettava PCKT Money yhteistyöhön

Nets tukee PCKT Moneyn kasvutavoitteita tehokkailla ja yksinkertaisilla korttipalveluilla.

Nets ja PCKT Money ovat allekirjoittaneet viisivuotisen puitesopimuksen, joka sisältää korttien liikkeellelasku-ja rajapintapalveluita, joiden avulla PCKT Money pääsee toteuttamaan kasvutavoitteitaan Euroopassa.

PCKT Money auttaa sovelluksen ja siihen liitetyn debit-maksukortin avulla lapsia ja alaikäisiä ymmärtämään rahan arvon sekä kuluttamisen, säästämisen ja sijoittamisen merkityksen. Korttiin voi valita erilaisia kuoseja.

PCKT Money on kansainvälinen fintech-yritys, jolla on toimistoja ja tytäryhtiöitä Suomessa, Virossa ja Yerevanissa Armeniassa. Tytäryhtiöidensä kautta PCKT Money tarjoaa erilaisia teknologia- ja konsulttipalveluja yritysasiakkaille.

Nets tarjoaa PCKT Moneylle muiden muassa liikkeellelaskijan korttiprosessointipalveluja ja yhteydet kansainvälisiin maksukorttiyhtiöihin Netsin REST-rajapinnan (API) avulla. Tämä tehokas rajapinta yhdistettynä ympärivuorokautisiin kortinhaltijoiden tukipalveluihin ja palveluiden erinomaiseen saatavuuteen sekä toiminta-aikaan mahdollistaa maailmanluokan palvelun PCKT Moneyn asiakkaille. Sopimukseen sisältyy myös mahdollisuus lisätä palveluja viiden vuoden sopimusaikana.

”Olemme iloisia päästessämme tekemään yhteistyötä merkittävän Eurooppalaisen maksamisen alan toimijan kanssa. Kytkeytyminen Netsin rajapintoihin säästi huomattavasti aikaa ja siirtymä edelliseltä prosessointipalvelujen tarjoajalta tehtiin odotettuakin nopeammin. Arvostimme myös Netsin tiimin sitoutumista ja ammattimaista otetta”, kertoo PCKT Moneyn toimitusjohtaja Jaakko Rytsölä.

“Toivotamme PCKT Moneyn ilolla tervetulleeksi asiakkaaksemme. Nets on tiivistänyt yhteistyötä fintech-yritysten kanssa, erityisesti Baltian alueella. Tämän ja Netsin viimeisintä tekniikkaa edustavien rajapintapalvelujen myötä myös tuoreet maksamisen alan toimijat ovat olleet innoissaan yhteistyömahdollisuuksista. Jaamme tämän innostuksen ja tutkimme mielellämme uusia kehityskulkuja, samalla kun luonnollisesti jatkamme perinteisempien pankkiasiakkaidemme laadukasta palvelua”, sanoo Henrik Anker Jørgensen, Netsin Viron ja Baltian toimintojen johtaja.

PCKT Moneyn prosessointipalveluntarjoajan vaihto on toteutettu nopeasti ja palvelu on toiminnassa jo tällä hetkellä.

Aaro Kajaste
Press Relations Manager
akaja@nets.eu

DK-2750 Ballerup

+45 44 68 44 68https://www.nets.eu/

PCKT Money

PCKT Money Oyj on vuonna 2003 perustettu finanssiteknologiayritys ja Finanssivalvonnan valvonnassa oleva rekisteröitynyt maksupalveluntarjoaja, joka lanseerasi maaliskuussa 2019 lapsille ja nuorille suunnatun, pankkiriippumattoman viikkoraha- ja maksukortin, PCKT:n, ja siihen liittyvän mobiilisovelluksen lapsille ja vanhemmille. PCKT Money Oyj:n 100 % omistamat tytäryhtiöt Devolon Oy ja Devolon Oü toimivat Suomessa sekä Virossa ja tarjoavat IT-kehityspalveluita kaikenkokoisille yrityksille. Devolon Oy vastaa myös PCKT-palvelun teknologiakehityksestä. PCKT Money -konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 915 tuhatta euroa.

Me Netsillä uskomme, että yksinkertaisemmat maksamisen ratkaisut ovat kasvun ja kehityksen perusta – niin liiketoiminnassa kuin yhteiskunnassakin. Nets-konserni, johon kuuluvat nyt myös saksalainen Concardis ja puolalainen Dotpay/eCard, auttaa 3500:n työntekijänsä voimin satoja rahoituslaitoksia ja satoja tuhansia liikeyrityksiä ja kauppiaita Euroopassa tekemään huomisesta hieman helpomman, tarjoamalla samalla verratonta turvallisuutta ja vakautta. Mahdollistamme helpomman huomisen – se pitää meidät liikkeessä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nets

BOKIS og Nets indgår ny aftale om Dankort og internationale betalingskort8.11.2019 10:15:00 CETPressemeddelelse

BOKIS og Nets har indgået en 5-årig aftale med Nets om fortsat udstedelse af Dankort. Det betyder, at kunder i BOKIS-institutterne fortsat vil kunne betale med Dankort, som de kender det i dag, og dermed gøre brug af den mest udbredte betalingsløsning herhjemme. Samtidig har parterne fornyet deres aftale om håndtering af betalinger med internationale betalingskort. ”Vi bakker op om Dankortet, som er danskernes foretrukne betalingsform. Det har vi gjort indtil nu, og det er aftalen et udtryk for, at vi fortsætter med”, siger direktør i BOKIS og Lokale Pengeinstitutter, Jan Kondrup. Søren Nicolaisen, der udgør den anden halvdel af direktionen af BOKIS og samtidig er direktør for Landsdækkende Banker er enig. ”Uden at løfte sløret for detaljerne, så synes vi, at vi har opnået en særdeles konkurrencedygtig aftale for de mindre og mellemstore pengeinstitutter”, siger han. Til sammen repræsenterer BOKIS-institutterne ca. 45 procent af det danske kortbetalingsmarked. Der er tale om Sydbank, S