Nets ja nuorille talouden perusteita opettava PCKT Money yhteistyöhön

Nets tukee PCKT Moneyn kasvutavoitteita tehokkailla ja yksinkertaisilla korttipalveluilla.

Nets ja PCKT Money ovat allekirjoittaneet viisivuotisen puitesopimuksen, joka sisältää korttien liikkeellelasku-ja rajapintapalveluita, joiden avulla PCKT Money pääsee toteuttamaan kasvutavoitteitaan Euroopassa.

PCKT Money auttaa sovelluksen ja siihen liitetyn debit-maksukortin avulla lapsia ja alaikäisiä ymmärtämään rahan arvon sekä kuluttamisen, säästämisen ja sijoittamisen merkityksen. Korttiin voi valita erilaisia kuoseja.

PCKT Money on kansainvälinen fintech-yritys, jolla on toimistoja ja tytäryhtiöitä Suomessa, Virossa ja Yerevanissa Armeniassa. Tytäryhtiöidensä kautta PCKT Money tarjoaa erilaisia teknologia- ja konsulttipalveluja yritysasiakkaille.

Nets tarjoaa PCKT Moneylle muiden muassa liikkeellelaskijan korttiprosessointipalveluja ja yhteydet kansainvälisiin maksukorttiyhtiöihin Netsin REST-rajapinnan (API) avulla. Tämä tehokas rajapinta yhdistettynä ympärivuorokautisiin kortinhaltijoiden tukipalveluihin ja palveluiden erinomaiseen saatavuuteen sekä toiminta-aikaan mahdollistaa maailmanluokan palvelun PCKT Moneyn asiakkaille. Sopimukseen sisältyy myös mahdollisuus lisätä palveluja viiden vuoden sopimusaikana.

”Olemme iloisia päästessämme tekemään yhteistyötä merkittävän Eurooppalaisen maksamisen alan toimijan kanssa. Kytkeytyminen Netsin rajapintoihin säästi huomattavasti aikaa ja siirtymä edelliseltä prosessointipalvelujen tarjoajalta tehtiin odotettuakin nopeammin. Arvostimme myös Netsin tiimin sitoutumista ja ammattimaista otetta”, kertoo PCKT Moneyn toimitusjohtaja Jaakko Rytsölä.

“Toivotamme PCKT Moneyn ilolla tervetulleeksi asiakkaaksemme. Nets on tiivistänyt yhteistyötä fintech-yritysten kanssa, erityisesti Baltian alueella. Tämän ja Netsin viimeisintä tekniikkaa edustavien rajapintapalvelujen myötä myös tuoreet maksamisen alan toimijat ovat olleet innoissaan yhteistyömahdollisuuksista. Jaamme tämän innostuksen ja tutkimme mielellämme uusia kehityskulkuja, samalla kun luonnollisesti jatkamme perinteisempien pankkiasiakkaidemme laadukasta palvelua”, sanoo Henrik Anker Jørgensen, Netsin Viron ja Baltian toimintojen johtaja.

PCKT Moneyn prosessointipalveluntarjoajan vaihto on toteutettu nopeasti ja palvelu on toiminnassa jo tällä hetkellä.

Aaro Kajaste
Press Relations Manager
akaja@nets.eu

Klausdalsbrovej 601
DK-2750 Ballerup

+45 44 68 44 68https://www.nets.eu/

PCKT Money

PCKT Money Oyj on vuonna 2003 perustettu finanssiteknologiayritys ja Finanssivalvonnan valvonnassa oleva rekisteröitynyt maksupalveluntarjoaja, joka lanseerasi maaliskuussa 2019 lapsille ja nuorille suunnatun, pankkiriippumattoman viikkoraha- ja maksukortin, PCKT:n, ja siihen liittyvän mobiilisovelluksen lapsille ja vanhemmille. PCKT Money Oyj:n 100 % omistamat tytäryhtiöt Devolon Oy ja Devolon Oü toimivat Suomessa sekä Virossa ja tarjoavat IT-kehityspalveluita kaikenkokoisille yrityksille. Devolon Oy vastaa myös PCKT-palvelun teknologiakehityksestä. PCKT Money -konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 915 tuhatta euroa.

Me Netsillä uskomme, että yksinkertaisemmat maksamisen ratkaisut ovat kasvun ja kehityksen perusta – niin liiketoiminnassa kuin yhteiskunnassakin. Nets-konserni, johon kuuluvat nyt myös saksalainen Concardis ja puolalainen Dotpay/eCard, auttaa 3500:n työntekijänsä voimin satoja rahoituslaitoksia ja satoja tuhansia liikeyrityksiä ja kauppiaita Euroopassa tekemään huomisesta hieman helpomman, tarjoamalla samalla verratonta turvallisuutta ja vakautta. Mahdollistamme helpomman huomisen – se pitää meidät liikkeessä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nets

BOKIS indgår ny langsigtet aftale med Nets19.12.2022 08:45:10 CET | Pressemeddelelse

BOKIS, der står for indkøb og udvikling på betalingsområdet for medlemmer af Lokale Pengeinstitutter og Landsdækkende Banker, har indgået en ny langsigtet aftale sammen med Nets, en del af Nexi Group. I aftaleperioden, der løber frem til 31. december 2029, vil de i alt 50 danske pengeinstitutter i samarbejdet fortsætte med at udstede og håndtere betalinger med Dankort og internationale beta-lingskort via Nets.