Q-Park Operations Denmark A/S

NEMMERE PARKERING I ODENSE BANEGÅRD CENTER FRA 1. APRIL

Det er blevet nemmere at parkere i p-huset i Odense Banegård Center. I påsken overtog Q-Park driften af centerets parkeringshus, og især biografgæsterne kan glæde sig over, at det nu bliver væsentligt lettere at parkere gratis, når man skal i biografen.
Odense Banegård Centers P-hus. Q-Park har pr. 1. april overtaget driften.

Siden påske har der stået Q-Park på skiltene i Odense Banegård Centers p-hus. Samtidig er det hele blevet lidt nemmere for brugerne af p-huset. Da Q-Park overtog driften var det nemlig med et helt nyt såkaldt ’free flow’-system. Det betyder et farvel til p-billetter, som skal lægges i bilens forrude. I stedet bliver alle biler, der kører ind i p-huset, registreret af kameraer – og man slipper med en enkelt tur til betalingsautomaten på hjemvejen.

Husk betalingsautomaten på vej ud – eller spring den helt over og betal derhjemme
Kunderne i Odense Banegård Centers p-hus slipper altså for at hente en billet og tage turen tilbage til bilen for at lægge den i forruden. Nu kan man nøjes med at gå forbi betalingsautomaten på vejen ud. Her indtaster man bilens registreringsnummer i betalingsautomaten, og betaler for sin parkering.

Det er faktisk også muligt at springe helt over betalingsautomaten. Man kan nemlig også vælge at betale hjemmefra på Q-Parks hjemmeside – www.q-park.dk. Det skal bare ske senest 24 timer efter, at man forlader p-huset. Systemets kameraer har registreret bilen ved både ind- og udkørsel, og man betaler kun for den tid, man har parkeret.

4 timers gratis parkering for biografgæster
Især Odenses biografgængere har fået bedre parkeringsforhold. Som gæst i biografen, registrerer man helt enkelt sin nummerplade på en af de tablets, som står efter billetkontrollen, inden man går ind i salen. Så er man sikret 4 timers gratis parkering og behøver ikke at gøre mere. Man skal ikke længere hente billetter eller have penge tilbage.

Parkerer man i mere end 4 timer, skal man dog stadig en tur forbi betalingsautomaten og betale for den resterende tid – eller betale via Q-Parks hjemmeside.

Betalingsautomaterne står nu lige ved indgangen på niveau 2 og på taget (niveau 4), hvor biografgæsterne kommer ud efter forestillingen.

Odense Banegård Centers P-hus. Q-Park har pr. 1. april overtaget driften.

Information om Q-Park Operations Denmark A/S

Q-Park Operations Denmark A/S
Gladsaxevej 378
2860 Søborg

7025 7212http://www.q-park.dk/

Quality in parking

Q-Park er et af de førende, private parkeringsselskaber i Vesteuropa. Vores kontorer i Holland, Tyskland, Belgien, Storbritannien, Frankrig, Irland og Danmark tilbyder flere end 475.000 sikre, rene og veldrevne parkeringspladser på tværs af Europa.

I Danmark har Q-Park Operations Denmark drevet åbne p-pladser og kvalitetsparkeringshuse på centrale beliggenheder siden 2005 og administrerer i dag ca. 65.000 parkeringspladser og beskæftiger omkring 165 medarbejdere.

Find mere information om Q-Park i Danmark på www.q-park.dk

Q-Park er oprindeligt et hollandsk selskab, og koncernens hovedkontor ligger i Maastricht, Holland. Information om Q-Parks ejerforhold, nøgletal, CSR-politik m.v. kan findes på vores corporate website www.q-park.com

Følg pressemeddelelser fra Q-Park Operations Denmark A/S

Flere pressemeddelelser fra Q-Park Operations Denmark A/S