TinyMobileRobots

Mads Genefke ny salgs- og marketingchef i TinyMobileRobots

Mads Genefke (47) er tiltrådt i en nyoprettet stilling som salgs- og marketingchef i robotvirksomheden TinyMobileRobots i Malling uden for Aarhus. Mads Genefke er samtidig blevet medejer af samme virksomhed, efter at han kort tid inde i stillingen valgte at investere 1 mio. kroner i sin nye arbejdsplads.
Mads Genefke, 47, er tiltrådt som salgs- og marketingchef i robotvirksomheden TinyMobileRobots

TinyMobileRobots udvikler og producerer opstregningsrobotter til sportsbaner og veje og er på få år blevet en af verdens førende virksomheder på området. Mads Genefke skal blandt andet være med til yderligere at styrke virksomhedens salg og markedsføring over for sportsklubber, kommuner, ministerier og uddannelsesinstitutioner rundt om i verden.

Mads Genefke har tidligere været ansvarlig for forretningsudvikling i Bukkehave og senior business manager i den australske forskningsenhed for veje og transport, Australian Road Research Board. Inden sin tiltræden i TinyMobileRobots var Mads Genefke ansvarlig for global business development i den schweiziske virksomhed Proteq, der udvikler og markedsfører NDT-udstyr til kvalitetsmålinger i cement-, metal- og vejbranchen.

Kontakter

Mads Genefke, salgs- og marketingchef, TinyMobileRobots, mobil 27 23 14 37 / mg@tinymobilerobots.com

Presseservice: Jacob Lange, Lange PR, mobil 20 76 30 20 / jacob@langepr.dk

Billeder

Information om TinyMobileRobots

TinyMobileRobots
Sofienlystvej 9
8340 Malling

Det tager op til fem timer for en erfaren opstregningsmand at tegne en fodboldbane op første gang. En robot fra TinyMobileRobots kan gøre det på 20 minutter, og derfor er der en kæmpe tidsmæssig og økonomisk gevinst ved at lade en robot stå for opstregningen. Markedet er stadigvæk gryende, men over alt i verden får boldklubber, parkejere, skoler og universiteter øjnene op for, hvad robotteknologien kan. Og når først banerne er lagret på en tablet, er det blot at trykke på knappen, så klarer robotten hele opstregningen med meget stor nøjagtighed.

Set hen over en sæson, hvor græsset klippes ofte, kan tidsbesparelsen for en kommune eller en stor fodboldklub være betragtelig – tid, der i stedet kan anvendes på at udbedre skader eller forbedre græskvaliteten på banerne. Til dato har TinyMobileRobots’ TinyLineMarker opstreget 168.353 baner rundt om i verden, hvor der på førstemarkeringen er sparet et sted mellem tre og fire timers arbejde. Ud over opstregningsrobotterne udvikler og producerer TinyMobileRobots opstregningsrobotter til landmålere og entreprenører samt robotter til formarkering af vejbaner i lufthavne og på lande- og motorveje. Læs mere på www.tinymobilerobots.com

Følg pressemeddelelser fra TinyMobileRobots

Flere pressemeddelelser fra TinyMobileRobots