FreewayFreeway

”Løvens Hule”-virksomheden SalesStyling femdobler årsresultat

Del
SalesStyling, der er en del af Freeway-koncernen, præsterede i 2019 et resultat, der var næsten fem gange større end året før.
Foto: Per Arnesen, DR
Foto: Per Arnesen, DR

Virksomheden SalesStyling, der i januar forlod DR-programmet ”Løvens Hule” med en investering på 1,4 mio. kroner fra investor Mia Wagner og Freeway-koncernen, har næsten femdoblet sit resultat fra årsregnskabet 2018 til 2019. Det fremgår af virksomhedens seneste regnskab. 

I 2018, hvor virksomhedens regnskab strakte sig over 10 måneder, kom virksomheden ud med et resultat på 296.000 kroner før skat. I 2019 blev resultatet efter 12 måneder 1.466.000 kroner før skat. En stigning på næsten 400 procent. 

”Jeg er stolt af den store vækst, der viser, flere og flere kan se, at salgsstyling er en god investering,” siger direktør og stifter i SalesStyling Louise Holm.

Resultatet skyldes ifølge Louise Holm, at det er blevet mere og mere udbredt med salgsstylinger, hvor virksomhedens professionelle stylistteam tager ud og styler boliger, så de fremstår i top og hurtigere bliver solgt. 

Virksomheden oplever stor interesse, og den har kun været stigende efter iværksætterens medvirken i ”Løvens Hule”. Virksomheden har i januar og februar 2020 tredoblet omsætningen i forhold til året før, hvilket tyder på at virksomheden kan holde væksten fra 2019 i 2020 også.

”Det er nogle meget flotte tal, SalesStyling præsterer, og der er potentiale til endnu mere. Den næste tid skal vi knokle for at lave samarbejder med endnu flere mæglere på tværs af kæder rundt omkring i Danmark,” siger investor og koncerndirektør i Freeway Mia Wagner. 

SalesStyling offentliggjorde kort efter ”Løvens Hule” en stor kædeaftale med mæglerkæden Nybolig, og virksomheden samarbejder også med mange af landets øvrige mæglere. Derudover er SalesStyling netop flyttet til et større lager i København, lige som man netop har udvidet med en afdeling med base i Jylland. 

For yderligere information:
Louise Holm, direktør SalesStyling 30 26 67 63
Charlotte Thøming, pressekontakt Freeway 23 95 48 58

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Foto: Per Arnesen, DR
Foto: Per Arnesen, DR
Download
Foto: Patrick Kirkby
Foto: Patrick Kirkby
Download
Foto: Patrick Kirkby
Foto: Patrick Kirkby
Download
Foto: Patrick Kirkby
Foto: Patrick Kirkby
Download
Foto: Per Arnesen, DR
Foto: Per Arnesen, DR
Download
Foto: Per Arnesen, DR
Foto: Per Arnesen, DR
Download

Information om Freeway

Freeway
Freeway
Brovej 20A
8800 Viborg

https://www.freeway.dk/

SalesStyling blev en del af Freeway-koncernen i forbindelse med 5. sæson af DR-programmet 'Løvens Hule'. Freeway ejer 50% af virksomheden, der specialiserer sig i at levere salgsstylinger, hvor et professionelt stylingteam indretter og fotostyler boligen, så den kan vise sig fra sin bedste side i salgsmaterialet og blive solgt hurtigere. Møblerne kan også lejes, så boligen er fremvisningsparat, og så kan man også få hjælp til indretning af sit hjem uden salg for øje. 

 

Følg pressemeddelelser fra Freeway

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Freeway

Revolutionerende Digital Billetløsning til garderobe med Freepay4.9.2024 14:23:01 CEST | Pressemeddelelse

Qlezz er en innovativ platform, der specialiserer sig i digitale garderobe billetløsninger til events, diskoteker osv. Deres mål er at gøre det lettere for arrangører at håndtere billettering og betalingsprocesser, og samtidig give deltagere en problemfri oplevelse fra start til slut. Qlezz’s system er designet til at være fleksibelt og brugervenligt, hvilket gør det ideelt til alt fra mindre events til store festivaler.

Hvad snakkede de danske singler mest om i 2021 - Dating.dk ser tilbage på året der gik27.12.2021 11:22:01 CET | Pressemeddelelse

Kærlighed efter 2 år med Corona 2021 er snart ved vejs ende og her ved årets afslutning raser Covid-19 pandemien stadigvæk verden over. I snart 2 år har Corona-restriktioner fyldt meget. Nedlukninger, afstandskrav og forsamlingsforbud har gjort det svært for os at være sociale, og ensomhed, afsavn og hudsult er følelser som mange af os har kunne nikke genkendende til. På Dating.dk har vi da også oplevet en markant vækst i antallet af nye profiler og i aktiviteten blandt vores medlemmer. Måske bl.a. fordi man ikke har kunne mødes og date på normalvis. Men hvordan er det så gået for alle dem, som har søgt mod Danmarks største datingsite? Hvordan er deres syn på kærligheden her hvor 2021 lakker mod enden? Læs med og bliv klogere på året der gik, for alle singlerne på Dating.dk.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye