Lille vagtskifte i DI Sønderjyllands bestyrelse

Dansk Industris regionale forening DI Sønderjylland har måttet sige farvel til bestyrelsesmedlemmet fabriksdirektør Helle Vingolf fra Brødrene Hartmann A/S, der har forladt bestyrelsesarbejdet efter at være flyttet til Middelfart.

Generalforsamlingen torsdag den 4. juni 2020 bød til gengæld velkommen til et nyt bestyrelsesmedlem, adm. direktør Morten Kjaer Hansen fra Eegholm A/S i Sønderborg.

Ellers er bestyrelsen sammensat som sidste år med genvalg af direktør Hans Olling fra Dansk Sintermetal A/S som formand. Områdechef Lars Chresten Møller fra Rambøll Danmark A/S og adm. direktør Tommy Seeberg fra Hydro Precision Tubing Tønder A/S blev begge genvalgt som næstformænd.

DI Sønderjyllands bestyrelse ser nu sådan ud:

- Direktør Hans Olling, Dansk Sintermetal A/S

- Områdechef Lars Chresten Møller, Rambøll Danmark A/S

- Adm. direktør Tommy Seeberg, Hydro Precision Tubing Tønder A/S

- Adm. direktør Morten Kjaer Hansen, Eegholm A/S

- Direktør Lasse Meldgaard, Meldgaard Transport A/S

- Arkitekt maa/partner/DGNB Rikke Thohøj Martinusen, Tegnestuen Mejeriet

- Adm. direktør Kristian Kvistgaard-Persson, Okholm Maskinfabrik A/S

- Adm. direktør og partner Vibeke Svendsen, Envotherm A/S

- Adm. direktør Morten Buhl Sørensen, Danfoss Power Electronics A/S

- Medejer Anette Koch, CaRas I/S

- Adm. direktør Henning Højberg Kristensen, BITZER Electronics A/S