Lidl har nu fem butikker på Amager: Butikschef Søren Lynge Brandt kunne i morges byde velkommen til kunderne

Præcis klokken 8.00 blev Lidl-butik nummer 134 erklæret for åben. Den nye Lidl-butik på Amager Landevej 244, var Lidls første nyåbning i 2021. Butikken blev officielt åbnet af borgmester i Tårnby Kommune, Allan Steenberg Andersen (S), og butikschef Søren Lynge Brandt.
Butikschef Søren Lynge Brandt klippede sammen med borgmester fra Tårnby Kommune, Allan Steenberg Andersen (S) den røde snor og erklærede Lidl på Amager Landevej 244 for åben.

Når kunderne træder indenfor i den nye Lidl-butik på Amager, vil butikschef Søren Lynge Brandt gøre alt for, at kunderne får en god indkøbsoplevelse. ”Vi har stort fokus på friskhed. Det gælder alle ugens dage hvor vi står klar friskbagt bake-off tre gange om dagen og friske leveringer af frugt og grønt og mejeri. Vi har glædet os til at åbne i dag, og jeg håber at mange af områdets beboere vil se forbi butikken i løbet af ugen. Vi kommer til at have mange gode åbningstilbud, men ellers vil jeg anbefale vores kunder at downloade vores Lidl Plus-app, som giver flere medlemstilbud og gode rabatkuponer”.

Den nye butik byder på et salgsreal på 880 m2, 75 gratis parkeringspladser, hvoraf to pladser er med mulighed for opladning af el-bil. Som noget helt nyt har Lidl gjort plads til en større legeplads udformet som et Lidl-logo. Legepladsen er den første af sin slags i forbindelse med en Lidl-butik.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik? Så finder du den på Amager Landevej 244, 2770 Kastrup, hvor der er åbent mandag-søndag klokken 8-22.

Lidl Tårnby
Den nye Lidl-butik på Amager bliver som alle andre Lidl-butikker indrettet og bygget efter det helt nye butikskoncept, hvor det bliver lettere at vælge mellem et stort sortiment af eksempelvis danske, økologiske og internationale specialiteter
Lidl har gjort plads til en større legeplads udformet som et Lidl-logo i forbindelse med den nye butik på Amager Landevej 244.