Lidl har nu fem butikker på Amager: Butikschef Søren Lynge Brandt kunne i morges byde velkommen til kunderne

Præcis klokken 8.00 blev Lidl-butik nummer 134 erklæret for åben. Den nye Lidl-butik på Amager Landevej 244, var Lidls første nyåbning i 2021. Butikken blev officielt åbnet af borgmester i Tårnby Kommune, Allan Steenberg Andersen (S), og butikschef Søren Lynge Brandt.

Butikschef Søren Lynge Brandt klippede sammen med borgmester fra Tårnby Kommune, Allan Steenberg Andersen (S) den røde snor og erklærede Lidl på Amager Landevej 244 for åben.

Når kunderne træder indenfor i den nye Lidl-butik på Amager, vil butikschef Søren Lynge Brandt gøre alt for, at kunderne får en god indkøbsoplevelse. ”Vi har stort fokus på friskhed. Det gælder alle ugens dage hvor vi står klar friskbagt bake-off tre gange om dagen og friske leveringer af frugt og grønt og mejeri. Vi har glædet os til at åbne i dag, og jeg håber at mange af områdets beboere vil se forbi butikken i løbet af ugen. Vi kommer til at have mange gode åbningstilbud, men ellers vil jeg anbefale vores kunder at downloade vores Lidl Plus-app, som giver flere medlemstilbud og gode rabatkuponer”.

Den nye butik byder på et salgsreal på 880 m2, 75 gratis parkeringspladser, hvoraf to pladser er med mulighed for opladning af el-bil. Som noget helt nyt har Lidl gjort plads til en større legeplads udformet som et Lidl-logo. Legepladsen er den første af sin slags i forbindelse med en Lidl-butik.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik? Så finder du den på Amager Landevej 244, 2770 Kastrup, hvor der er åbent mandag-søndag klokken 8-22.

Lidl Tårnby
Den nye Lidl-butik på Amager bliver som alle andre Lidl-butikker indrettet og bygget efter det helt nye butikskoncept, hvor det bliver lettere at vælge mellem et stort sortiment af eksempelvis danske, økologiske og internationale specialiteter
Lidl har gjort plads til en større legeplads udformet som et Lidl-logo i forbindelse med den nye butik på Amager Landevej 244.

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 133 butikker.

Kunstig intelligens giver Lidls kunder inspiration til madlavningen i nyt opskriftsunivers i Lidl Plus-appen29.3.2021 09:39:56 CEST | Pressemeddelelse

Fra i dag får Lidls kunder præsenteret lækre opskrifter til inspiration i madlavningen i dagligvarekædens kundeapp, Lidl Plus. Lidl lancerer nemlig et helt nyt opskriftmodul med 750 opskrifter i Lidl Plus, der bruger kunstig intelligens til at udvælge inspirerende – og personlige - opskrifter ud fra den enkelte kundes tidligere indkøb af madvarer.

Overskudsmad fra Lidl hjælper socialt udsatte i påsken: Blå Kors deler tusindvis af poser med madvarer ud over hele Danmark24.3.2021 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Påskehelligdagene er en helt særlig tid for den sociale hjælpeorganisation Blå Kors. De oplever i stigende grad flere trængte familier, som har brug for en ekstra håndsrækning i højtiderne. Derfor uddeler Blå Kors i år overskudsmad i samarbejde med dagligvarekæden Lidl, som doneres fra Lidls butikker, til glæde for brugere af familienetværk, væresteder og beboere på botilbud.

Lidl vinder endnu engang prestigefyldt, international pris for bedste europæiske private label-produkt17.3.2021 11:29:42 CET | Pressemeddelelse

Lidl Danmark vinder den prestigefyldte, internationale pris ’European Private Label Award’ for sin økologiske kokossorbet, der er en del af WH-serien, som stjernekokken Wassim Hallal står bag. Prisen uddeles i kategorien ’Frozen Food’ og er en af 11 kategorier, hvor de bedste private label-produkter fra 17 europæiske lande har kæmpet om priser. Lidl havde i alt fem danskproducerede produkter nomineret.

Universitet kårer Lidl som bedste praktikplads15.3.2021 07:00:00 CET | Pressemeddelelse

Nedlukning, online-undervisning og forsamlingsforbud. Det er ikke let at være specialestuderende i en coronatid. Men for Caja Skovning Schmidt har en praktikplads hos Lidl både ført til et specialesamarbejde og et nyt studiejob. For Lidl var det også en succes. Foruden en ny kollega, modtager dagligvarekæden nu en pris for bedste praktikplads – International Virksomhedskommunikation (IVK) på Syddansk Universitet (SDU) står bag prisoverrækkelsen.