Lidl åbner sin anden butik i Greve: Butikschef glæder sig til at byde velkommen

Torsdag d. 8. oktober kl. 08.00 slår Lidl dørene op til kædens butik nummer to i Greve. Den nye butik ligger på Lillevangsvej 48 og får den 30-årige Tobias Astrup Juel-Jacobsen som butikschef.

Der er i disse dage stor aktivitet på den gamle Tjørnelygrund i Greve. På parkeringspladsen er Lidls skilt allerede synligt for nysgerrige naboer, og åbningen af den nye butik på Lillevangsvej 48 nærmer sig.

Vi glæder os rigtig meget til at åbne vores anden butik her i Greve. Vi har fået sammensat et superstærkt team, som vil gøre alt for, at vores kunder får en fantastisk indkøbsoplevelse. Der vil være gode tilbud hele åbningsugen, og vi har fyldt lageret ekstra godt op, så ingen går forgæves. Butikken byder på masser af danske varer, økologi og spændende produkter fra lokale og internationale leverandører. Jeg er virkelig begejstret for vores nye butik. Det håber jeg også, kunderne kan mærke, når vi ses til nyåbningen”, lyder det fra butikschef, Tobias Astrup Juel-Jacobsen, i den nye Lidl-butik.

Tobias har siden marts været igennem en grundig indarbejdning som butikschef hos kollegerne i Lidl-butikken i Solrød. Selvom det er første gang, at Tobias skal være med til at åbne en ny Lidl-butik, kommer han med mange års butikserfaring, hvor han blandt andet tidligere har været fem år som forretningschef hos Q8. Dagligdagen hos Lidl er dog meget anderledes, og Tobias har derfor været glad for, at man i Lidl prioriterer uddannelse og indarbejdning højt. Tobias kommer med teoretisk og faglig ballast, da han besidder en merkonomuddannelse med speciale i ledelse.

”For at vi alle kan præstere bedst, kræver det, at mine medarbejdere og jeg trives i dagligdagen. Jeg er glad for, at vi i Lidl sætter sammenhold højt, og at medarbejderne er den vigtigste ressource i bestræbelserne på at lykkes. Det giver tryghed i dagligdagen, at arbejdsgangene i butikken er velkendte og gennemtestede”, siger Tobias Astrup Juel-Jacobsen, og fortsætter:

”Vi kommer til at åbne butikken under sikre forholdsregler. Det er alfa og omega, at vi skaber en god og sikker indkøbsoplevelse for kunderne. Vi følger selvfølgelig myndighedernes anbefalinger i forhold til den aktuelle corona-situation og tager samme foranstaltninger som i vores andre Lidl-butikker”.

Gode parkeringsforhold og stort salgsareal

Butikken er Lidl-butik nummer 131 i Danmark og byder på et salgsareal på ca. 846 m2. Kunderne får gode parkeringshold med hele 62 gratis parkeringspladser. Foruden Regional Director i Lidl, Niclas Kjellman, deltager også Borgmester i Greve Kommune, Pernille Backmann (V).

Chief Property Management Officer i Lidl, Mads T. Nielsen, er glad for at åbne den nye butik i Greve:

”Der skal som altid lyde en stor tak til vores entreprenør, der har bygget den flotte butik, og til Greve Kommune for supergodt samarbejde. Og en særlig tak til butikschef, Tobias Astrup Juel-Jacobsen, og hans team af dygtige Lidl-medarbejdere, som har arbejdet hårdt i forbindelse med åbningen af den nye butik her i Greve”.

Om selve butikken fortæller Mads T. Nielsen:

”Vi bygger vores butikker ud fra høje standarder, både hvad angår bæredygtighed men også i forhold til tilgængelighed og fremkommelighed i butikken. Jeg er sikker på, at kunderne vil opleve vores nye butik i Greve som en lys og moderne dagligvarebutik, som byder på en afslappet indkøbsatmosfære og et venligt og imødekommende personale”.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik? Så finder du den på Lillevangsvej 48, 2670 Greve, hvor der er åbent mandag-søndag kl. 8-22.