Kvickly kårer Årets Varehus og Årets Varehuschefer

Varehuse på Bornholm, Holte, Kalundborg, Brande, Aalborg og Nykøbing Falster hyldet

På sit årlige seminar har Kvickly udpeget Årets Varehuschef i hver af kædens distrikter og blandt de selvstændige brugsforeninger.

Vinderne er:

Varehuschef Kirsti Thygesen, Kvickly Kalundborg, er valgt blandt de selvstændige Kvickly-huse

Varehuschef Anders Kristensen, Kvickly Brande

Varehuschef Tommy Vestergaard, Kvickly Vestbyen (Aalborg)

Varehuschef Per Kristiansen, Kvickly Nykøbing Falster

Varehuscheferne Lars Kure og Brian Karlsen, Kvickly Nexø og Kvickly Rønne

Årets Varehuschefer belønnes med gavekort til personlig forkæelse.

”Fælles for Årets Varehuschefer er, at de har en meget høj standard i deres butikker, at de er dygtige ledere der går foran og inspirerer medarbejderne, at de skaber stærke resultater og har en flot udvikling,” siger kædedirektør Allan Kristoffersen, Kvickly.

På Bornholm er begge varehuschefer, i Rønne og Nexø, som noget usædvanligt blevet kåret. Det er de blevet, fordi de to, Brian Karlsen og Lars Kure, har formået at arbejde stærkt sammen for at imødekomme den skærpede konkurrence, der er kommet efter, at udenlandske discountkæder har fået lov til at etablere sig på øen.

Som Årets Varehus blev Kvickly Holte kåret, hvor medarbejderne belønnes med 25.000 kr. for flotte resultater, både på regnskab, kundetilfredshed, medarbejdermåling og husets høje daglige standard Sidst men ikke mindst vandt varehuset Frugt og Grøntprisen fra Landbrug & Fødevarer.

Yderligere information: Kædedirektør Allan Kristoffersen, 5159 3160

Mød Coop på Naturmødet 23.-25. maj 201920.5.2019 05:30:00 CESTPressemeddelelse

Coop deltager med stærkt program for både store og små på Naturmødet i Hirtshals. De medlemsvalgte bestyrelser fra Kvickly Hjørring, SuperBrugsen Hirtshals, Dagli’Brugsen Bindslev og Dagli’Brugsen Tornby står som tidligere år bag aktiviteterne på stand nr. 49. Coop har udviklet en af verdens måske mest ambitiøse emballagestrategier, og netop ”bæredygtig emballage” er hovedtemaet i dette års debatter og oplæg. Der vil også være aktiviteter for de helt unge deltagere, når elever fra Hirtshals Skole sammen med folkene bag Coops skolekontakt og lokale bestyrelsesmedlemmer bygger Skrotrobotter ud af emballageaffald. Det er lokale kræfter, der står for det praktiske arrangement, men Naturmødet har høj prioritet i hovedkvarteret i Albertslund. Derfor kommer en række fagpersoner fra Coop og bidrager til spændende oplæg og debatter om bæredygtighed i dagligvarehandlen – både på Coops egen stand og på de store scener. Bestyrelsen for andelsfællesskabet Coop amba kommer også til Hirtshals, og for

Kvickly åbner nyt varehus i Vejle15.5.2019 16:00:00 CESTPressemeddelelse