Kvickly kårer Årets Varehus og Årets Varehuschefer

Varehuse på Bornholm, Holte, Kalundborg, Brande, Aalborg og Nykøbing Falster hyldet

På sit årlige seminar har Kvickly udpeget Årets Varehuschef i hver af kædens distrikter og blandt de selvstændige brugsforeninger.

Vinderne er:

Varehuschef Kirsti Thygesen, Kvickly Kalundborg, er valgt blandt de selvstændige Kvickly-huse

Varehuschef Anders Kristensen, Kvickly Brande

Varehuschef Tommy Vestergaard, Kvickly Vestbyen (Aalborg)

Varehuschef Per Kristiansen, Kvickly Nykøbing Falster

Varehuscheferne Lars Kure og Brian Karlsen, Kvickly Nexø og Kvickly Rønne

Årets Varehuschefer belønnes med gavekort til personlig forkæelse.

”Fælles for Årets Varehuschefer er, at de har en meget høj standard i deres butikker, at de er dygtige ledere der går foran og inspirerer medarbejderne, at de skaber stærke resultater og har en flot udvikling,” siger kædedirektør Allan Kristoffersen, Kvickly.

På Bornholm er begge varehuschefer, i Rønne og Nexø, som noget usædvanligt blevet kåret. Det er de blevet, fordi de to, Brian Karlsen og Lars Kure, har formået at arbejde stærkt sammen for at imødekomme den skærpede konkurrence, der er kommet efter, at udenlandske discountkæder har fået lov til at etablere sig på øen.

Som Årets Varehus blev Kvickly Holte kåret, hvor medarbejderne belønnes med 25.000 kr. for flotte resultater, både på regnskab, kundetilfredshed, medarbejdermåling og husets høje daglige standard Sidst men ikke mindst vandt varehuset Frugt og Grøntprisen fra Landbrug & Fødevarer.

Yderligere information: Kædedirektør Allan Kristoffersen, 5159 3160

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse