Kim Martin Sørensen ny Product Manager i Aller Media

Kim Martin Sørensen, 43, tiltræder pr. 1. juni som Product Manager i Aller Media, hvor han skal være med til at innovere kommercielle muligheder knyttet til indholdskoncepter og multiformater (video og lyd) på tværs af Aller Medias mediebrands. Kim kommer til Aller Media med mange års kommerciel erfaring fra mediebranchen og med kompetencer inden for især kontekstuelt partnerskabssalg. Derfor skal han bl.a. arbejde på tværs af organisationen i forhold til Aller Medias digitale platforme, Pling og ALLY.
Sideløbende med sin nye rolle skal Kim fortsætte med at udvikle Vi Elsker Media, der nu bliver en del af Aller Medias digitale portefølje. Lise Sohn Kammersgaard, Porteføljechef i Aller Media, glæder sig over at få Kim med på holdet.
”Kim Martin Sørensen kommer med en masse kompetencer og erfaring, der vil skabe stor værdi i Aller Media og den digitale rejse, vi er på. Vi Elsker Media og grundidéen for sitet vielskerserier.dk er meget lig vores mangeårige print-tv-guide, 7 TV-Dage," siger Lise Kammersgaard og fortsætter:
"Hvor 7 TV-Dage i mange år har gjort det overskueligt og guidet danskerne i, hvad der kommer i TV, så har vielskerserier.dk det samme fokus på streaming – både serier, film og podcasts. Og der er i øjeblikket stor efterspørgsel på den slags indhold – især i et digitalt format. Med Kim ombord får vi nu mulighed for at kickstarte udviklingen af vores fremtidige digitale tilstedeværelse inden for TV- og streaming guides”.
Selv glæder Kim Martin Sørensen sig til at kunne bidrage yderligere til den digitale omsætning og til at videreudvikle konceptet og indholdsområdet med overdragelsen af Vi Elsker Media
”Jeg er meget ydmyg og stolt over, at Aller Media fra starten kunne se synergierne i at overtage mine medier. Det har samtidig været en åben, ærlig og konstruktiv proces i forhold til overtagelsen. Det har gjort, at jeg lige fra processens indledning ikke var i tvivl om, at Aller Media er det rigtige sted for mig personligt at kunne udvikle mig. Jeg har på samme tid følt, at Aller Media er det rigtige sted at overlevere nøglen til butikken, så den kan udvikle sig bedst muligt i fremtiden,” siger han og slutter:
”Jeg glæder mig virkelig til at sætte mit præg og til at hjælpe Aller Media med at nå i mål med flere af de spændende digitale initiativer på tværs af tekst, billede og lyd, som er på tegnebrættet. Der er mange fede muligheder og synergier, når man lander i et så spændende mediehus med mange dygtige mennesker omkring sig.”
Nøgleord
Kontakter
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Aller Media styrker sit nordiske samarbejde – etablerer fælles kommerciel organisation og tilføjer nyt forretningsområde15.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Efter halvandet år med en nordisk organisationsstruktur tager Aller Media nu næste skridt i sin udvikling. Fra den 1. oktober samles den kommercielle forretning i en fælles nordisk organisation med tre forretningsområder og flere støttefunktioner, der skal drive vækst, innovation og effektivt samarbejde på tværs af landegrænser. Der tilføjes desuden et helt nyt forretningsområde, Retail Media Business, der skal hjælpe virksomheder med at øge mulighederne inden for annoncesalg.
femina får ny chefredaktør7.8.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I foråret kom Danmarks ældste magasin for kvinder igen på papir, og samtidigt skabte de et helt nyt digitalt medlemsunivers – med bragende succes. De første tre numre har solgt omkring 20.000 stykket, hvilket har været langt over egne forventninger. Nu får femina en ny chefredaktør til at føre succesen videre.
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum