CarPeople

KH Automobiler bliver en del af stor værkstedskæde

KH Automobiler i Skjern er blevet en del af værkstedskæden CarPeople. Det betyder en endnu bedre kundeoplevelse, lover indehaver.
De to ejere af CarPeople Skjern, Alex Kassentoft og Berit Homann, er glade for nu at være en del af CarPeople, da det frigiver meget tid til at fokusere på kunderne frem for på administration. Foto: PR.

Hos KH Automobiler i Skjern er det altid kunden, der er i fokus. Derfor er det ifølge medindehaver Berit Homann udelukkende godt nyt, at autoværkstedet netop er blevet en del af den landsdækkende værkstedskæde CarPeople.

- Det er vigtigt, at vores kunder har tillid til os, og at vi har en personlig dialog med hver enkelt. Samarbejdet med CarPeople gør, at vi slipper for nogle af de administrative opgaver, vi ellers har brugt meget krudt på, så vi kan bruge endnu mere tid på det, vi er gode til: At hjælpe vores kunder, fortæller Berit Homann.

CarPeople hjælper blandt andet KH Automobiler med markedsføring, ligesom autoværkstedet nu kan benytte sig af kædens bookingsystem og samhandelsaftaler.

- Som lille virksomhed er det vigtigt med gode samarbejdspartnere, som har fokus på udvikling og nytænkning, og det har vi helt klart fundet hos CarPeople, siger Berit Homann.

Hjælp over hele landet

Derudover kan KH Automobilers kunder nu altid køre det til nærmeste CarPeople-værksted, hvis de får brug for hjælp eller service. Det er en stor fordel, mener Berit Homann.

- Vi har flere kunder, som kommer langvejs fra, og det at være en del af CarPeople gør, at alle vores kunder kan få hurtig hjælp, hvis de har behov for det – uden at skulle køre helt til Skjern, forklarer hun.

Også CarPeoples uddannelsesakademi for personalet har gjort det attraktivt for KH Automobiler at være en del af kæden.

- Lige nu er der for eksempel meget fokus på el- og hybridbiler, og derfor har vi sagt ja til at være en del af et pilotprojekt hos CarPeople, så vi har fuld fokus på håndtering af fremtidens biler, fortæller Berit Homann.

Udvidet service

KH Automobiler har eksisteret siden 2002, hvor Berit Homann sammen med sin mand Alex Kassentoft overtog et eksisterende Volvo/Renault-værksted. I 2011 flyttede virksomheden til de nuværende lokaler på Jægervej.

I dag har værkstedet seks ansatte og er et autoriseret Renault/Dacia-servicecenter, men samarbejdet med CarPeople betyder, at KH Automobiler nu kan udvide forretningen.

- CarPeople hjælper med service og reparation af alle bilmærker, så nu kan vi tilbyde vores kunder med andre bilmærker end Renault/Dacia en langt mere professionel service, siger Berit Homann.

Olav Arnkjær
PR Consultant, Epicent PR
oar@epicent.dk

Billeder

Download
CarPeople Skjern vil gerne være helt med fremme i førerfeltet, når det komme til hybrid- og elbiler. CarPeoples uddannelsesakademi sikrer, at værkstedets medarbejdere får den nødvendige oplæring i de nye motortyper. Foto: PR.
Download
CarPeople Skjern har hidtil været et autoriseret Renault- og Daciaservicecenter, men som en del af CarPeople kan værkstedet nu tilbyde kunder med andre bilmærker en langt mere professionel service. Foto: PR.
Download
Ifølge Berit Homann er det en stor fordel for KH Automobilers kunder, at de nu altid kan køre det til nærmeste CarPeople-værksted, hvis de får brug for hjælp eller service. Foto: PR.

Information om CarPeople

CarPeople
Hvidkærvej 23 D
5250 Odense SV

6565 5015http://www.carpeople.dk

CarPeople er en landsdækkende autoværkstedskæde. Værkstederne er fordelt over hele landet og udfører alle former for reparation og service af din bil. CarPeople tilbyder blandt andet gratis vejhjælp, onlinebooking, tre års garanti på reservedele, lånebil og meget mere.

Følg pressemeddelelser fra CarPeople

Flere pressemeddelelser fra CarPeople