"Kan 100% af ØreSound Festivals shotforbrug omsmeltes til genbrug i 2022?"

Dét er ambitions niveauet for det nye partnerskab mellem den nystartede ØreSound Festival og Pure Shots. Her vil Danmarks førende leverandør af kvalitets shots sammen med festivalen bane vejen for en bæredygtig musikoplevelse uden at slække på den kvalitet vi kender fra Danmark.

København juni 2021 - Pure Shots som er kendt i den danske spiritus branche, som leverandør af kvalitetsbevidste produkter, uden tilsætningstoffer. Har indgået en aftale med den nyopstartede musikfestival ØreSound Festival. Målet med samarbejdet er at give den kvalitetsbeviste dansker en oplevelse ud over det sædvanlige.

- Da ØreSound kontaktede os, og fortalte om deres idé med at starte en ny festival, kunne vi ikke skjule vores begejstring. Vi er selv unge iværksættere som tog en chance, og vi kunne derfor se den samme ild i deres øjne - Anders Snede, Salgsdirektør & stifter Pure Shots.

Partnerskabet er blevet til, på grund af begge virksomheders søgen, efter andre med samme grundværdier. Hos ØreSound er der ledt længe efter en ideel partner, som forstod den bæredygtige vision som der er sat for dagen. Derfor var det også et nemt valg, da festivalen bankede på døren.

- Vi har altid haft et mål om at være så bæredygtig så muligt. Og en af de ting vi faldt for i dette samarbejde, var at ØreSound satte krav til os, og sagde at vi godt kunne gøre det bedre. Dette gjorde også at vi skulle tænke i nye kreative baner, siger Anders Snede.

Kvaliteten af Pure Shots, og deres krav til perfektion var også, den største grund til at ØreSound Festival kontaktede dem.

- Et produkt er kun så godt, som personerne, gennemsigtigheden og handlingerne bag - dette har vi fundet hos Pure shots. Et ærligt produkt med kvaliteten og smagsoplevelse i top, som afspejles klart i virksomheden og personerne bag, der samtidig har et højt ambition og realistisk niveau i mod en klimabevidst og bæredygtig fremtid - Frederik Kjærgaard COO & Stifter ØreSound Festival.

Begge virksomheder har et mål om at hverdagen skal være mere bæredygtig, uden at gå ned på oplevelser i hverdagen. Derfor er ambition for begge virksomheder at dette vil blive et flerårigt samarbejde med fokus på, hvordan begge virksomheder kan blive stærkere på netop dette.

Du kan opleve deres samarbejde på ØreSound Festival 12-14 august på Tiøren i København