Jokeren var løs under dansk EM-triumf

Mens det danske landshold bankede mål ind i EM-ottendedelsfinalen mod Wales, scorede en enkelt dansker kassen med sin Lotto kupon.

Førstepræmien i Lotto blev for første gang i fire uger ikke vundet, og dermed stiger puljen til 10 millioner kroner.

Til gengæld er Joker puljen steget og steget de sidste mange uger, og det kom en enkelt dansker til gode.

En nordjysk Lotto spiller havde på danskespil.dk investeret 60 kr. i en kupon med Joker, og det viste sig i den grad at kunne betale sig.

Kuponen udløste nemlig Joker præmien på hele 8.065.690 skattefri kroner, som den heldige vinder fra Hjørring kan se frem til at forsøde tilværelsen med.

Nordjyden er dog ikke den eneste, der er blevet millionær denne lørdag aften. Ved trækningen blev der som sædvanlig også fundet to vindere af Millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har nul rigtige, da der bliver trukket lod om 2 x 1 million kroner blandt alle spillede rækker.

Den ene vinder spillede med sit PLUS-abonnement og kommer fra Norddjurs Kommune, mens den anden heldige vinder kommer fra den helt modsatte ende af landet, nemlig Guldborgssund Kommune, hvor vinderen spillede med fra danskespil.dk.

Stort tillykke til de tre danske vindere, som Danske Spil endnu ikke har talt med.

Vindertal:

1, 7, 20, 24, 29, 33, 36

Tillægstal:

Joker vindertal:

3, 9, 4, 3, 5, 4, 5

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!