Irma-hønen vender hjem i dag

Folkefest for hele familien ved søerne i København i dag, når den ikoniske Irma-høne vender tilbage og igen bliver tændt.

For snart et år siden fløj den ikoniske Irma-høne fra reden på Sortedam Dossering, og tog ud på eventyr. Den lander nu igen på sin vante pind, og det skal fejres.

Irma inviterer derfor til gadefest i dag lørdag d. 26. maj kl. 16.00 – 22.00 på Sortedam Dossering, lige ved hjørnet af Dronning Louises Bro og Nørrebrogade.

Alle er velkomne, og det er  gratis at deltage i festlighederne.

Der vil være underholdning og musik for hele familien på Irma-scenen. Når mørket så småt sænker sig over byen, skal Irma-hønen tændes og det fejres med fællessang.

Den festlige dag og aften vil, ud over de mange indslag på scenen, også byde på rig mulighed for at købe både mad og drikke, slå sig ned ved borde og bænke og nyde det danske forår.

Det overskud festen genererer, vil Irma efterfølgende donere til SMILfonden, der arbejder for at sprede smil hos langvarigt og alvorligt syge børn på de danske hospitaler.

Læs mere på www.irma.dk/irmahonen

Hvor: Sortedam Dossering ved Dronning Louises Bro

Hvornår: Lørdag den 26. maj kl. 16.00 – 22.00

For yderligere info kontakt: Rikke Hyldsberg Søgaard // mail: rikke.hyldsberg.soegaard@irma.dk // mobil: 5159 3832

Start Slut Optræden

Program:

16.00 16.15 Velkomst ved direktør Søren Steffensen, Irma

16.15 17.00 BRO

17.15 17.45 Bugtaler Sine og Frække Rikke.

18.00 18.30 Joakim Ingversen og Monster

18.55 19.25 Bastian

19.45 20.30 Magnus Tempels

20.45 21.30 Annika Aakjær

21.30 22.00 Hønen tændes. Søren Steffensen holder tale.

Og der synges fællessang. V. Magnus Tempels: Hjerter Dame af Kim Larsen – mens alle holder små lysende æg.

22.00 Slut

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse