Infofilm om stormflod

Stormrådet har i samarbejde med Forsikring & Pension udarbejdet to korte animationsfilm, som kort og klart beskriver, hvad der er op og ned på hjælpen i stormflodsordningen.

De to infofilm er tænkt som en hjælp til borgere, der trues af eller er ramt af oversvømmelser efter stormflod. Kort og klart får man fortalt, hvad man selv har ansvar for at gøre og hvilken hjælp, man kan regne med at få af den offentlige katastrofeordning

De to film er også en udstrakt hånd til dem, der ønsker at viderebringe viden om stormflodsordningen.

- De kan oplagt bruges af nyhedsmedier, facebookgrupper, kommuner, beredskaber, grundejerforeninger, forsikringsselskaber og mange andre, der er i berøring med stormflod eller har brug for at kommunikere om stormflodsordningen, siger underdirektør Torben Weiss Garne fra Forsikring & Pension.

Film 1 - Er du dækket af stormflodsordningen?

film 2 - Er du ramt af stormflod?

Kan ses/hentes på Forsikring & Pensions hjemmeside

Chefkonsulent Jørgen Kjær Thomsen, Forsikring & Pension.
Pressetelefon 41 91 91 01