HUMMEL INDGÅR FEMÅRIG AFTALE MED REAL BETIS

Det ikoniske danske sportsbrand hummel har indgået et nyt partnerskab med Real Betis, der betyder, at Sevilla-klubben skal bære de karakteristiske hummel-vinkler i de kommende fem år.
Partnerskabet bliver samtidig en genforening mellem de to anerkendte brands, da hummel også fungerede som tøjsponsor for 'Los Verdiblancos' i perioden fra 1987-1990.
"Efter mere end 30 års adskillelse er vi utrolig stolte og beærede over at være tilbage som officiel partner for Real Betis," siger hummel CEO, Allan Vad Nielsen, og fortsætter:
"Real Betis er en fantastisk klub med en lang historie og en enorm fanbase. Fra det øjeblik, vi første gang mødtes med klubben, var det tydeligt, at der var en stor interesse fra begge parter - ikke kun på grund af vores fælles historie, men også på grund af potentialet i, hvad vi kan opnå sammen. Klubben havde en fantastisk sæson sidste år med Copa del Rey-trofæet som højdepunktet, og vi glæder os til at bygge videre på det momentum og blive en del af en spændende rejse sammen med alle de passionerede fans.”
Som en del af det nye partnerskab overtager hummel styringen af Real Betis’ webshop – og det betyder, at hummel skal udvikle, markedsføre og sælge klubbens officielle spillertøj samt nye merchandiselinjer.
"Det er en stor ære at kunne ledsage Real Betis på denne rejse, og vi er overbeviste om, at vi med vores støtte og med den unikke kultur, der kendetegner klubben, kan udvikle nogle fantastiske produkter til fans i alle aldre. Vi stræber efter at bringe klubbens og byens hjerte ind i vores trøjer og træningstøj, og selvom partnerskabet stadig er nyt, arbejder vi allerede på spændende initiativer for at udfolde vores tidligere succes sammen både på og uden for banen,” siger Allan Vad Nielsen.
Ramón Alarcón, kommerciel direktør i Real Betis, udtaler:
"Hos Real Betis ser vi frem til at bære de karakteristiske hummel-vinkler igen, som i høj grad er forbundet med kvalitet og vækst. Vi ønskede at give det allerbedste til vores spillere og fans, og det får vi med hummel, som vi ovenikøbet også deler mange værdier med. Derudover bliver aftalen startskuddet til en ændring i vores forretningsmodel, og vi forventer, at det vil resultere i en stigning i vores indkomst og ikke mindst i tilbuddet om bedre produkter til alle Betis-fans."
Kontakter
Nicolai JohansenPR & Communication Manager
Tlf:20743751nijo@hummel.dkBilleder
Information om Hummel
hummel er et dansk sports- og modebrand med en historik, der rækker tilbage til 1923. hummel designer, producerer og markedsfører sportstøj, træningstøj, udstyr og sneakers til både børn og voksne, kvinder som mænd. Gennem de fire produktkategorier teamsport, footwear, kids, sport lifestyle samt udvalgte premium co-labs, leverer hummel flere gange årligt nye styles i deres gennemførte mix af retro og tidsaktuelle trends. hummel A/S er en del af Thornico koncernen.
Følg pressemeddelelser fra Hummel
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Hummel
Herrelandsholdet spiller i kvindernes EM-trøje som hyldest i Parken6.6.2025 11:00:07 CEST | Pressemeddelelse
Når Danmark i morgen møder Nordirland i Parken, vil det danske herrelandshold træde på banen iført en helt særlig spillertrøje – nemlig Kvindelandsholdets nye EM-trøje. Initiativet er en hyldest og lykønskning til Kvindelandsholdet, der denne sommer deltager i EM-slutrunden i Schweiz.
hummel leverer stærkt comeback og forbedrer bundlinjen med over 100 millioner kroner2.6.2025 10:00:17 CEST | Pressemeddelelse
Det danske sportsbrand hummel afslutter 2024 med en ny omsætningsrekord på 2,433 mia. kr. og en stærk forbedring af bundlinjen. Et skærpet fokus på kerneforretningen har været afgørende for, at resultatet før skat er forbedret med 109 millioner kroner sammenlignet med 2023.
EN HYLDEST TIL DEN DANSKE ARV: HER ER KVINDELANDSHOLDETS NYE EM-TRØJE6.5.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Når det danske kvindelandshold løber på banen til sommerens EM-slurunde i Schweiz, bliver det iført en ny, stilren landsholdstrøje fra hummel, der hylder den danske designarv, fodboldkultur og nationale stolthed.
hummel og DBU relancerer ikonisk landsholdstrøje efter 37 år13.3.2025 10:00:13 CET | Pressemeddelelse
For første gang i 37 år genoptrykker hummel og DBU den ikoniske landsholdstrøje fra EM 1988 i Tyskland. En trøje, der ikke blot vækker nostalgi, men også symboliserer begyndelsen på en ny æra for dansk landsholdsfodbold.
Dansk modebrand designer ny spillertrøje til kvindelandsholdet6.3.2025 09:59:57 CET | Pressemeddelelse
Det københavnske modebrand ROTATE har indgået et eksklusivt partnerskab med sportsbrandet hummel og Dansk Boldspil-Union (DBU) for at skabe en ny, moderne fortolkning af kvindelandsholdets spillertrøje. Partnerskabet forener mode og sport med en fælles vision om at fremme kvindefodboldens position i både Danmark og på den internationale scene.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum