HUGO & vennerne i stald med Kylie Minogue og Ed Sheeran

Selvom HUGO & vennerne er vanvittigt populære, gav det alligevel løftede øjenbryn, da pladeselskabet Warner Music forleden var i røret i Jesperhus. De ville nemlig lave en pladekontrakt med parkens populære figurer og anført af stjernen over dem alle: HUGO !
© 2021 Jesperhus

Nu har HUGO & vennerne skrevet under på pladekontrakten med Warner Music, og dermed bliver alle de populære børnesange tilgængelige på alle de platforme, hvor man distribuerer musik.

- Henvendelsen kom fuldstændigt ud af det blå, griner Underholdningschef Jonatan Gregersen.

Han fortæller, at det er Jesperhus´ voksende YouTube-kanal, rækkevidde på de sociale medier samt gode musik, der var baggrunden for henvendelsen fra Warner Music. Netop de tre ting er vigtige prioriteter for Jesperhus.

Laver egne koncerter i Jesperhus

Ambitionen for sæson 2021 har hele tiden været med fokus på at hæve - det i forvejen høje - musikniveau i Jesperhus.

- Vi har blandet andet fået re-brandet vores blomsterpiger og fået dem med som kor til Piratshow og som pop op event i parken, hvor man kan høre dem synge. Alle sangene er vores helt egne, fortæller Jonatan Gregersen.

Ud over blomsterpigernes skønsang vil det også være muligt at opleve ”Jesperhus koncerter” hver tirsdag og søndag i skoleferien.

- Vi har nu så mange store hits, hvor alle vores karakter synger med, at vi faktisk kan lave vores egen ”Åh Abe”-agtige koncert. Vi mener, at de mange fabelagtige sange, har fortjent deres egen koncert med fuldt band. At Warner vælger at skrive kontrakt med os, bekræfter bare vores begejstring for vores sange, påpeger Jonatan Gregersen.

Han fortæller, at mange forældre vælger at sætte sangene på i bilen på vej til og fra deres ferie i Jesperhus.

- Det forlænger opholdet på en lang køretur hjem fra en ferie i Jesperhus, fyldt med gode oplevelser som de ikke vil hjem fra, fortæller Jonatan Gregersen.

Jesperhus’ YouTube kanal har omkring 10.000 visninger om dagen, og det placerer den som den absolut største kanal med gratis børneunderholdning blandt de danske forlystelsesparker.

De to første albums ”Jesperhus Hits” og "Piratsangen" med henholdsvis 18 og 11 børnesange er allerede tilgængeligt på alle de platforme, Warner Music distribuerer deres musik, og 16. juli kommer "Ida synger for Dino" med 13 børnesange for de allermindste.

De tre store hits i år er:

”Sommerferie i Jesperhus”

”Blomsterne Springer ud”

”Dinos Junglesti”

Sang, musik og produktion: Jesper Pedersen, Ruben Junge og Frans Nielsen.

Link til alt Jesperhus musik på forskellige tjenester:

Underholdningschef Jonatan Gregersen, tlf. 5128 8945

© 2021 Jesperhus