Horsens Lift A/S

Horsens Lift udvider i Middelfart – Trekantområdet er særlig attraktivt

I begyndelsen af 2020 åbner Horsens Lift en ny afdeling i Middelfart. Udvidelsen placerer Horsens Lift tættere på Trekantområdet og den erhvervsudvikling, der er i området. Medarbejdere følger trop.
Horsens Lift har fart på, og nu udvider virksomheden i Middelfart. Ifølge direktør Esben Vernholdt Jensen er Trekantområdet et særligt attraktivt område. Foto: PR.

Horsens Lift klarer sig godt for tiden, og i starten af 2020 udvider liftforhandleren forretningen, når administration og værksted flytter til Middelfart, på Østerbyvej. Majoriteten af medarbejdere flytter med, bortset fra to chauffører der bliver tilbage i Horsens og varetager lager og produktudlevering af op til 320 forskellige lifte.

– Med udvidelsen i Trekantområdet får vi en attraktiv platform for yderligere vækst i et område, hvor erhvervsudvikling er i højsædet, og hvor vores kunder i bygge- og anlægsbranchen har store aktiviteter. Vi er spændte på fremtiden og starten af 2020, siger Esben Jensen, indehaver af og direktør hos Horsens Lift.

Han forsikrer, at kunderne i Horsens fortsat bliver præsenteret for det samme sortiment og serviceniveau som hidtil.

Fra Horsens til Middelfart

Med placeringen lige ved motorvejen får Horsens Lift et fremtrædende udstillingsvindue, der samtidig giver kunderne en nem tilgang til domicilet, der ligger på Østerbyvej.

– Heldigvis flytter de fleste af vores medarbejdere med til Middelfart, og få forbliver i Horsens, der fortsat vil have placering på den gamle adresse, pointerer Esben Jensen.

Kunderne stiller store krav

Kunderne hos Horsens Lift stiller i dag større krav til forskellige kvalitetscertificeringer, og det fokus bliver gradvist vigtigere i fremtiden. Ifølge Esben Jensen skal der være styr på den generelle sikkerhed, men miljøhensyn og høj driftssikkerhed står også højt på især de store kunders ønskeseddel.

– Vores sortiment bliver løbende udskiftet og udvidet, hvilket sikrer de nyeste produkter til vores kunder, ligegyldigt brugsmål. Sammen med den attraktive DRA-certificering sikrer vi dermed størst mulig interesse fra vores kunder, siger Esben Jensen, der pointerer, at udvidelsen af de fysiske rammer giver DRA-certificeringen endnu bedre vilkår.

DRA er en standard, som Dansk Byggeri står bag, hvor liftudlejere skal leve op til en række krav inden for miljø, arbejdsmiljø og kvalitet blandt udlejningsmaskinerne.

Grundet travlhed blev virksomhedens 25-års jubilæum tilbage i 2018 ikke fejret, og det skal revancheres i det nye år, når den nye afdeling i Middelfart bliver en realitet. Fejringen kommer dog først på benene, når udvidelsen er helt på plads.

Esben Vernholdt Jensen
Direktør, Horsens Lift A/S
esben@horsenslift.dk

Billeder

Download
I forbindelse med åbningen i Middelfart vil Horsens Lift også fejre sit 25-års jubilæum. Foto: PR.
Download

Information om Horsens Lift A/S

Horsens Lift A/S
Meteorvej 12