Grenaa har landets bedste Louis Nielsen-butik

Den lokale Louis Nielsen i Grenaa stjal rampelyset ved optikerkædens store årlige firmaseminar og blev hædret med hovedprisen som Danmarks bedste butik
Der var stor jubel, da Grenaa vandt prisen som den bedste Louis Nielsen-butik.

Louis Nielsens hold i Søndergade 4 i Grenaa stjal rampelyset, da alle Louis Nielsens medarbejdere var samlet til det årlige firmaseminar i Kolding og i den forbindelse hyldede de bedste butikker ved en flot prisuddeling.

Sidst på aftenen blev hovedprisen uddelt, og den gik til Louis Nielsen i Grenaa, som modtog aftenens allermest prestigefyldte pris: Årets Louis Nielsen-butik. Prisen går til den af landets i alt 77 butikker, der har gjort det bedst, hvad angår en række kriterier som fremgang i kundeantal, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed.

Holdånd og hårdt arbejde
Sammen med deres team modtog indehaverne, chefoptikerne Helle Elkjær og Henning Meisler prisen, som udover hæderen og titlen giver butikken en brille-statuette og en check på 10.000 kr. Stående klapsalver fra de flere hundrede festklædte Louis Nielsen-medarbejdere, der deltog i seminaret, fulgte naturligvis også med.

Prisen er blandt andet motiveret af den helt unikke holdånd, der er i butikken, og som klart smitter positivt af på kundernes oplevelse af servicen i butikken. Både Helle Elkjær og Henning Meisler har knoklet og knokler fortsat for at fremme og vedligeholde den helt unikke atmosfære i butikken. Butikken i Grenaa fik disse flotte ord med på vejen fra udvalget bag priserne.

- Grenaa er kendt for en virkelig god kundeservice og for at lytte til kundernes behov frem for alt. Samtidig har medarbejderne det godt sammen i butikken, og det smitter af på kunderne, som bliver ved med at komme, fortalte medlem af udvalget bag priserne, Jacob Vejen, fra scenen.

Direktør: En inspiration for de andre butikker

Holdet i Grenaa blev selv meget overraskede over prisen, som de intet vidste om på forhånd, og chefoptiker-duoen Helle Elkjær og Henning Meisler giver rosen videre til butikkens medarbejdere.

- Vi er rigtig glade for prisen og den flotte anerkendelse. Det var en stor overraskelse, og vi kunne næsten ikke gå af scenen igen, fordi vi var så glade og overraskede, fortæller Henning Meisler og fortsætter.

- Vi knokler jo hver dag for at gøre det så godt, vi kan. Vi er særlig glade på vores holds vegne. De har virkelig fortjent den her pris. Vi er også stolte af, at vi ifølge kunderne leverer en ekstraordinær service. Det er vi rigtig glade for, fortæller Henning Meisler.

Det var Louis Nielsens direktør, Mads Nygaard, der overrakte prisen til Henning Meisler og resten af Grenaa-holdet, med stor ros til den lokale Grenaa-butik.

- Butikken i Grenaa er en inspiration for alle andre butikker i landet. De går altid ekstra langt for kunderne, og skaber en god og tryg atmosfære i butikken. Til stor glæde kunderne, fortæller Mads Nygaard, der også poppede champagnen i anledning af prisen.

Præmien på de 10.000 kr. skal bruges til en fællestur for butikken, ligesom statuetten, butikken vandt, har fået en fornem plads i butikken, afslører chefoptiker Helle Elkjær.

- Vi skal på fælles spaophold for pengene, og statuetten står synligt i butikken, så vi kan blære os overfor alle vores kunder, fortæller Helle Elkjær og smiler.

Chefoptiker Helle Elkjær
30381907

Chefoptiker Henning Meisler
30381954

PR-konsulent Rune Steiness

Der var stor jubel, da Grenaa vandt prisen som den bedste Louis Nielsen-butik.
Louis Nielsens direktør Mads Nygaard åbnede champagnen fra scenen for at fejre Louis Nielsen Grenaas pris.
Louis Nielsen i Grenaa får rosende ord fra direktør Mads Nygaard på scenen til Louis Nielsens firmaseminar.