Freeway

Freeway henter marketingchef hjem

Del
Freeway-koncernen udvider marketingafdelingen med marketingchef Thomas Røhr Kristiansen, der tidligere har været hos koncernen og er glad for nu at vende hjem.
Thomas Røhr Kristiansen
Thomas Røhr Kristiansen

Der er et nyt ansigt blandt marketingmedarbejderne hos Freeway i Viborg i disse dage. Det er den 37-årige Thomas Røhr Kristiansen, der er ny marketingchef for koncernen. Men egentlig er Thomas Røhr Kristiansen ikke et helt nyt ansigt for alle. Den digitale marketingekspert har nemlig tidligere arbejdet for den viborgensiske koncern.

”Vi er utroligt glade for, at Thomas vender hjem til os. Han er en enorm ressource, der har en kæmpe viden om særligt digital markedsføring, som alle Freeways brands kommer til at nyde godt af. Jeg glæder mig så meget til samarbejdet,” siger koncerndirektør Mia Wagner.

Thomas Røhr Kristiansen var ved Freeway-koncernen i perioden fra april 2014 til marts 2017. Han kommer til koncernen fra en stilling hos interiørbrandet Lene Bjerre Design.

Nordjyden skal være med til at sætte retningen for fremtidens marketingindsats for mange af Freeway-koncernens brands, blandt andet Dating.dk, Plusbog.dk og Roomservice.dk.

Og han har glædet sig til at være hjemme igen i en koncern, han stadig kan kende, selvom der er sket meget med blandt andet ny ledelse og nye investeringer.

”Det føles virkelig som at komme hjem. Jeg kan se mig selv i Freeways værdier, jeg føler mig som en del af Freeway-familien, og så er Freeway gennemsyret af et digitalt mindset, som jeg har det godt med. Freeway har jo siden virksomhedens fødsel været en pioner inden for digital forretningsdrift,” siger Thomas Røhr Kristiansen.

Thomas Røhr Kristiansen har blandt andet tidligere været hos Google, og han ser store udviklingsmuligheder sammen med Freeways marketinghold.

”Jeg glæder mig enormt meget til at lede teamet. Jeg kan se, at vi sammen virkelig kan flytte nogle ting, og der er store muligheder i både vores etablerede brands og nye spændende investeringer. Jeg bliver virkelig motiveret af de store ambitioner for Freeways fremtid, som Mia Wagner og hele ledelsen har,” siger Thomas Røhr Kristiansen.

Freeway har været uden marketingchef, siden Anne Stampe Olesen i foråret gik fra at være marketingchef til en ny position som kommerciel direktør. Thomas Røhr Kristiansen tiltrådte som marketingchef den 1. oktober.

For yderligere oplysninger:

Pressekontakt Charlotte Thøming 23 95 48 58

Billeder

Thomas Røhr Kristiansen
Thomas Røhr Kristiansen
Download

Information om Freeway

Freeway
Freeway
Brovej 20A
8800 Viborg

https://www.freeway.dk/

Følg pressemeddelelser fra Freeway

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Freeway

Hvad snakkede de danske singler mest om i 2021 - Dating.dk ser tilbage på året der gik27.12.2021 11:22:01 CET | Pressemeddelelse

Kærlighed efter 2 år med Corona 2021 er snart ved vejs ende og her ved årets afslutning raser Covid-19 pandemien stadigvæk verden over. I snart 2 år har Corona-restriktioner fyldt meget. Nedlukninger, afstandskrav og forsamlingsforbud har gjort det svært for os at være sociale, og ensomhed, afsavn og hudsult er følelser som mange af os har kunne nikke genkendende til. På Dating.dk har vi da også oplevet en markant vækst i antallet af nye profiler og i aktiviteten blandt vores medlemmer. Måske bl.a. fordi man ikke har kunne mødes og date på normalvis. Men hvordan er det så gået for alle dem, som har søgt mod Danmarks største datingsite? Hvordan er deres syn på kærligheden her hvor 2021 lakker mod enden? Læs med og bliv klogere på året der gik, for alle singlerne på Dating.dk.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye