Fire nye 365discount butikker åbner i det centrale København i juni

Fredag den 2. juni kl. 7 åbner en spritny 365discount på Nørre Voldgade 76, Kbh K. Butikken på Nørreport er den første i rækken af fire Københavnske Irma-butikker, der genåbner som 365discount fra fredag 2. juni og tre uger frem.

Butikkerne er blevet ombygget og står nu klar til at invitere kunderne ind til skarpe priser, nyt grønt design og masser af økologi.

Butikken på Nørreport er en af de helt store åbninger og der vil være et brag af en åbningsfest, hvor vi byder på:

• 365Økologi kaffe om morgenen
  • Dj/Musik
  • Gratis gaveposer til de første 50 kunder
  • 365Økologi koldskål smagsprøver med Tobias Hamann foran butikken fra kl. 8-10.
  • Smagsprøver fra vores leverandører Oatly, Hansen is & Ålbæk mellem kl. 13-19
  • Uddeling af croissanter og flyers på Nørreport st. fra kl. 7-10
  • Uddeling af 365discount balloner på Nørreport st.

De tre næste butikker der åbnes er:

• Nordre Fasanvej 175, 2000 Frederiksberg: Åbningsfest kl. 8 d. 9. juni
  • Rantzausgade 11a, 2200 Kbh N: Åbningsfest kl. 8 d. 23. juni
  • Mozarts Vej 32, Kbh SV: Åbningsfest kl. 8 d. 23. juni

”Vores mål er at skabe den ideelle dagligvarebutik, hvor kunderne kan foretage hele deres indkøb i én og samme butik, så de undgår at skulle handle flere steder på en travl hverdag – altid til rigtige discountpriser, selvfølgelig,” siger kædedirektør Thomas Nielsen.

”De vil have fokus på kvalitet og ansvarlighed. Og de vil have det til den laveste pris. Derfor har 365discount en kundefokuseret grøn og ansvarlig tilgang, som forener et godt og bredt sortiment af kvalitetsvarer til discountpriser. Det arbejder alle vores dedikerede medarbejdere 365 dage om året på at kunne levere – deraf navnet 365discount,” siger Thomas Nielsen.

I 365discount finder man et bredt sortiment af frisk frugt og grønt, godt brød, velkendte mærkevarer og kædens egne varemærker 365Økologi, 365Minirisk og 365Hverdag, som stiller skarpe krav til kvalitet, økologi og mindre kemi.

Yderligere information: Kædedirektør Thomas Nielsen, 2095 2299

Coop og brugsforeningernes driftsresultat for 2023: Lille fremgang men stadig klart utilfredsstillende20.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Med et samlet driftsresultat (EBIT før ekstraordinære nedskrivninger) på – 761 mio. kr. mod -1.034 mio. kr. i 2022 blev 2023 et skuffende år for Coop Familien. For Coop Danmark A/S blev driftsresultatet før særlige nedskrivninger på samme niveau som sidste år. EBIT-resultatet blev -717 mio. kr. mod -722 mio. kr. året før. For de selvstændige brugsforeninger var der dog tale om en forbedring. Her blev resultatet efter skat forbedret fra et underskud på 192 mio. kr. til et overskud på 21 mio. kr. Den samlede omsætning for Coop og brugsforeningerne blev fastholdt på samme niveau, 46,6 mia. kr. (ekskl. moms) mod 46,9 mia. kr. året før. Det er på trods af nedlukning af Irma og Coop.dk MAD, hvilket har betydet en omsætningsfremgang på 7 procent for sammenlignelige butikker og tilfredsstillende udvikling i markedsandel. Men det samlede driftsresultat ender alligevel med at blive stærkt utilfredsstillende. Det er påvirket af investeringen i ombygninger, engangsomkostninger til lukning af aktiv

365discount styrker ledelsen med ny salgsdirektør fra konkurrent17.4.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse