Erhvervskundechef: De fynske virksomheder har gå-på-mod og stort drive

41-årige Thomas Høgh Jensen er ansat som erhvervskundechef i Andelskassen i Odense.

Thomas Høgh Jensen er for flere af kunderne i Andelskassen i Odense allerede et kendt ansigt. Faktisk har han været en del af filialen siden 1. oktober 2020 på nedsat tid. Thomas er nu startet på fuld styrke efter en kraftig hjernerystelse i en fodboldkamp i 2019.

”Som rådgiver er det vigtigt for mig at have en åben, ærlig og tæt dialog med den enkelte kunde. Begge parter skal føle sig trygge i samarbejdet. Nu, hvor jeg er startet på fuld tid, glæder jeg mig til i endnu større grad at have mulighed for at komme ud at besøge nuværende og potentielle kunder. Jeg får min energi ved at være ude ved de fynske virksomheder, høre om deres planer for fremtiden og forhåbentlig skabe en god forretningsforbindelse,” siger Thomas.

Thomas har tidligere arbejdet som erhvervsrådgiver hos Spar Nord i Odense i næsten 10 år og før det fem år i Danske Bank. Han har derfor en stor viden om og erfaring med erhvervsrådgivning af fynske virksomheder.

”Jeg har en kæmpe interesse i mennesker, der har et stort gå-på-mod og er drevet af det, de laver til daglig som selvstændige. Samtidig er jeg talnørd og som finansiel samarbejdspartner har jeg fokus på at give en helhedsorienteret rådgivning med øje for både kundens erhvervs- og privatøkonomi,” siger Thomas.

Thomas bor i Odense sammen med sin hustru Jane og deres to børn på 12 og 6 år. I fritiden holder familien meget af at dyrke sport og at rejse og opleve verden sammen, når det er muligt. Thomas har tidligere være aktiv fodboldspiller, men nu er det blandt andet cykling, fitness og løb, der optager ham.

”Jeg har altid dyrket sport og er konkurrencemenneske til fingerspidserne. Det giver mig et kick, når jeg udvikler mig og forbedrer min fysiske formåen. Den motivation bruger jeg også i mit arbejde, hvor jeg hele tiden forsøger at optimere min rådgivning, så jeg kan hjælpe kunderne i endnu højere grad,” fortæller Thomas.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.