Eniig melder sig som hovedsponsor for kæmpe golffest i Silkeborg

Når golfturneringen ”Made In Denmark” løber af stablen fra den 30. august til den 2. september i år, er det med energi- og telekoncernen Eniig som sponsor på golfbanen og som hovedsponsor for den tilhørende by-event ”Silkeborg City Fun & Fan Zone”.

Silkeborg Musik og Kultur Events (Hede Rytmer) står, i samarbejde med Riverboat Jazz Festival, for afviklingen af sensommerens store by-event i Silkeborg i forbindelse med golfturnering ”Made In Denmark”. Eniig vil gerne bakke op om det festlige arrangement og om golfturneringen i byen, hvor energi- og telekoncernen har sit hovedsæde.

- Vi synes, det er alletiders, at der kan afvikles internationale events som ”Made In Denmark” her i Silkeborg - og ikke mindst den by-event, der foregår sideløbende. Byen fortjener, at ”Made in Denmark” bliver en stor succes, ikke mindst på grund af det store engagement fra lokale virksomheder og den utrættelige indsats fra de mange frivillige, som er en forudsætning for overhovedet at kunne gennemføre så stort et arrangement her i området, siger Mads Brøgger, kommerciel direktør i Eniig.

Fiber til golfbanen og livestreaming på torvet
Det er torvet i Silkeborg, der omdannes til ”Silkeborg City Fun & Fan Zone” i forbindelse med ”Made In Denmark”. Blandt andet med loungeområde, ”streetfood”, barer, en scene med musikalske indslag, minigolf og en storskærm med livestreaming fra golfbanerne. Her bliver Eniig hovedsponsor, men også på golfbanerne ved Resenbro kommer Eniig til at spille en rolle som partner for golfturneringen.

- Ud over partnerskabet har vi også lovet at levere fiberforbindelsen. Der er brug for en solid internetforbindelse til stande og boder og ikke mindst for at gøre det muligt at livestreame inde i byen. Som fiberleverandør med over 110.000 kunder i det midt- og nordjyske er det en god anledning til at vise, hvad vores produkt kan. Og med en veludbygget infrastruktur har vi netop muligheden for også at hjælpe her. Samtidig kommer vi ud og viser flaget som energi- og fiberleverandør, slutter Mads Brøgger.

Eurowind Energy fusionerer med Eniig Renewables28.11.2018 09:45Pressemeddelelse

Eurowind Energy og Eniig Renewables har igennem flere år arbejdet sammen omkring etablering og drift af vindmølleparker. De gode resultater, som parterne har opnået hver for sig og i fællesskab, har nu ført til en beslutning om at fusionere de to selskaber. Derved skabes en ny og endnu mere slagkraftig virksomhed, der skal positionere sig selv som en førende udvikler af vedvarende energiprojekter i Europa og på sigt udvikle sig til en global spiller i den grønne omstilling.