:Dribe indgår partnerskab med Astralis
Bilabonnementsvirksomheden Dribe har netop indgået et partnerskab med Danmarks førende esportsorganisation Astralis. Samarbejdet med Astralis offentliggøres i forlængelse af, at Dribe netop har annonceret, at det danske bilabonnement skal eksporteres til resten af Europa som fremtidens alternativ til at eje eller lease en bil.

Marketingchef for Dribe, Niels Kiel siger om det nye strategiske partnerskab med Astralis:
”Jeg ser meget frem til vores samarbejde, fordi Astralis og Dribe har fælles værdier og er begge født digitale. Det er et interessant partnerskab for os, fordi Astralis har banet vejen indenfor esport, ikke alene i Danmark, men har også bidraget til professionaliseringen internationalt. Det er den rejse, Dribe står foran og vores mål er at være toneangivende i Europa på bilabonnement,” siger Niels Kiel og fortsætter:
”Jeg ser frem til at opbygge et stærkt partnerskab, og har store forventninger til den rækkevidde, Astralis kan give os med deres loyale fanskare. Der er ingen tvivl om, at esport generelt står foran en endnu større udbredelse, som Astralis bliver en central del af.”
Dribe og Astralis på Danmarksturné
Aftalen er trådt i kraft og allerede inden annoncering af partnerskabet, blev første store fælles indsats gennemført. Dribe sørgede for transporten, da Astralis var på Danmarksturné. Kasper Sindt, der er kommerciel direktør i Astralis siger:
”Efter en dialog med Dribe omkring målet med at ramme en yngre målgruppe, der er digitalt hjemmevante, var der egentlig ikke nogen tvivl om matchet. Astralis kommer til at hjælpe med digital aktivering og omvendt har vi allerede benyttet os af Dribe’s service, da vi kørte landet rundt med vores Counter-Strike spillere. Det kommer vi til at benytte os meget mere af i fremtiden, både når det gælder vores hold og andre aktiviteter, og vi er ekstremt glade for den tillid, Dribe viser os med samarbejdet, som både har et leverance- og et rent kommercielt ben.”
Europæisk fokus
Dribe har netop annonceret et nyt franchisekoncept, der nu skal etablere den danske bilabonnementsmodel i Europa i de kommende år. Den fortsatte skalering af Dribe sker via en franchisemodel, sideløbende med udviklingen af virksomhedens digitale platform, så Dribe også i fremtiden står yderst konkurrencedygtig. Franchisekonceptet allerede i brug i Danmark, hvor Dribe har valgt Semler Mobility som den første partner.
”Et af de mange lighedspunkter, der især blev tydelig i vores dialog, er den passion og dedikation begge virksomheders medarbejdere har. At Dribe nu står med en så gennemført digital mobilitetsplatform, der sikrer, at vi kan skalere bilabonnementet uden at gå på kompromis med de høje krav, vi selv stiller til kundernes oplevelse, skyldes nogle utroligt dygtige og passionerede kollegaer."
Kontakter
For yderligere information:
Astralis
Steen Laursen, Director of Comms
6143 8922 / steen@astralis.gg
:Dribe
Niels Kiel, Head of Marketing
9393 0000 / ninie@dribe.dk
Billeder
Information om Fuse Communication ApS
Følg pressemeddelelser fra Fuse Communication ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Fuse Communication ApS
Historisk stor ordrebog hos dansk cleantech-virksomhed7.12.2022 14:35:48 CET | Pressemeddelelse
WindowMaster præciserer guidance for regnskabsåret 2022, bekræfter højere vækstmål på 10-15 % for 2023 og rapporterer stigende vækst på det nordamerikanske marked
Kom i julestemning: Europas hyggeligste julemarkeder1.12.2022 09:58:14 CET | Pressemeddelelse
Julemarkeder er den perfekte måde at komme i julehumør. Lad dig inspirere af de skønneste markeder med julepynt, håndlavede gaver og krydr det traditionsrig mad og varme drikke. Her er Europas hyggeligste julemarkeder, der er oplagt til en forlænget weekend.
Dansk bureau bliver del af nordisk performance marketing koncern7.11.2022 12:50:06 CET | Pressemeddelelse
Det er det succesfulde københavnske performance marketing bureau Densou, der bliver en del af Collaboration Art-koncernen. Målet er at styrke kunderne i både Danmark og resten af Norden med et stærkt uafhængig netværk af bureauer.
Stormagasin åbner for shopping døgnet rundt31.10.2022 09:01:06 CET | Pressemeddelelse
Stormagasinet Censuum åbner den første detailbutik, der har åbent 24 timer i døgnet hele året i Københavns Lufthavn. Der bliver mulighed for at shoppe tøj til både børn og voksne, accessories og boligtilbehør. Det er den tredje lokation Censuum åbner siden stormagasinet blev stiftet i maj 2020 og varemærkerne er nøje udvalgt, baseret på en fælles bæredygtig tankegang.
Kokke-makkerpar og serieiværksætter overvældet: Nye økologiske kopnudler revet væk13.9.2022 13:40:33 CEST | Pressemeddelelse
Kokke-makkerparret Nikolaj Kirk & Mikkel Maarbjerg er gået sammen med serieiværksætter Jakob Langemark om at gentænke de traditionelle kopnudler i en vegansk, økologisk udgave med råvarer af høj kvalitet. Produktet hedder CLEAN NOODLES og teamets mission er, at alle skal have let adgang til et sundt og velsmagende måltid – også når det skal gå rigtig hurtigt. Få uger efter lancering, er de tæt på at melde 'Alt Udsolgt' - Nu har de sat turbo på produktionen for at kunne følge med salget.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum