Fuse Communication ApS

:Dribe indgår partnerskab med Astralis

Del
Bilabonnementsvirksomheden Dribe har netop indgået et partnerskab med Danmarks førende esportsorganisation Astralis. Samarbejdet med Astralis offentliggøres i forlængelse af, at Dribe netop har annonceret, at det danske bilabonnement skal eksporteres til resten af Europa som fremtidens alternativ til at eje eller lease en bil.

Marketingchef for Dribe, Niels Kiel siger om det nye strategiske partnerskab med Astralis:

”Jeg ser meget frem til vores samarbejde, fordi Astralis og Dribe har fælles værdier og er begge født digitale. Det er et interessant partnerskab for os, fordi Astralis har banet vejen indenfor esport, ikke alene i Danmark, men har også bidraget til professionaliseringen internationalt. Det er den rejse, Dribe står foran og vores mål er at være toneangivende i Europa på bilabonnement,” siger Niels Kiel og fortsætter:

”Jeg ser frem til at opbygge et stærkt partnerskab, og har store forventninger til den rækkevidde, Astralis kan give os med deres loyale fanskare. Der er ingen tvivl om, at esport generelt står foran en endnu større udbredelse, som Astralis bliver en central del af.”

Dribe og Astralis på Danmarksturné

Aftalen er trådt i kraft og allerede inden annoncering af partnerskabet, blev første store fælles indsats gennemført. Dribe sørgede for transporten, da Astralis var på Danmarksturné. Kasper Sindt, der er kommerciel direktør i Astralis siger:

”Efter en dialog med Dribe omkring målet med at ramme en yngre målgruppe, der er digitalt hjemmevante, var der egentlig ikke nogen tvivl om matchet. Astralis kommer til at hjælpe med digital aktivering og omvendt har vi allerede benyttet os af Dribe’s service, da vi kørte landet rundt med vores Counter-Strike spillere. Det kommer vi til at benytte os meget mere af i fremtiden, både når det gælder vores hold og andre aktiviteter, og vi er ekstremt glade for den tillid, Dribe viser os med samarbejdet, som både har et leverance- og et rent kommercielt ben.”

Europæisk fokus

Dribe har netop annonceret et nyt franchisekoncept, der nu skal etablere den danske bilabonnementsmodel i Europa i de kommende år. Den fortsatte skalering af Dribe sker via en franchisemodel, sideløbende med udviklingen af virksomhedens digitale platform, så Dribe også i fremtiden står yderst konkurrencedygtig. Franchisekonceptet allerede i brug i Danmark, hvor Dribe har valgt Semler Mobility som den første partner.

”Et af de mange lighedspunkter, der især blev tydelig i vores dialog, er den passion og dedikation begge virksomheders medarbejdere har. At Dribe nu står med en så gennemført digital mobilitetsplatform, der sikrer, at vi kan skalere bilabonnementet uden at gå på kompromis med de høje krav, vi selv stiller til kundernes oplevelse, skyldes nogle utroligt dygtige og passionerede kollegaer."

Kontakter

For yderligere information:


Astralis


Steen Laursen, Director of Comms
6143 8922 / steen@astralis.gg



:Dribe


Niels Kiel, Head of Marketing
9393 0000 / ninie@dribe.dk

Billeder

Information om Fuse Communication ApS

Fuse Communication ApS
Fuse Communication ApS
Grønningen 1
1270 København

29934456https://www.fusecommunication.dk/

Følg pressemeddelelser fra Fuse Communication ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Fuse Communication ApS

Eivind Kolding bliver formand: Nyt kapitel for Franklys vækstambition29.2.2024 11:52:27 CET | Pressemeddelelse

Frankly har på kort tid etableret internationalt fodfæste, og som næste skridt etablerer virksomheden nu en professionel bestyrelse, der markerer endnu et vigtigt skridt i den internationale vækststrategi. Det er den tidligere CEO for Danske Bank og Mærsk Line, Eivind Kolding, der bliver bestyrelsesformand, mens Tine Kaspersen, CEO for Dinesen og tidligere COO for Bjarke Ingels Group, tiltræder som bestyrelsesmedlem. De skal sammen med partnerkredsen styrke Frankly i at accelerere positionen på det globale B2B-marked.

WAOO: Nu er vi tilbage i Trekantområdet12.2.2024 08:05:07 CET | Pressemeddelelse

Knap er 2024 i gang, før Waoo kan annoncere, at TV- og internetleverandøren nu er tilbage i Trekantområdet via EWIIs fiberinfrastruktur. Jesper Antoni Nicolaisen, der er chef for Fibernet Wholesale i EWII Koncernen, glæder sig over, at aftalen er faldet på plads med Waoo. Det bringer EWII op på 11 udbydere, og administrerende direktør for Waoo, Brian Lønroth ser frem til igen at kunne udfordre konkurrenterne på kvalitet og Waoos prisvindende kundeoplevelse.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye