DNB forlænger partnerskab med Nets

Nets forlænger deres rammeaftale med DNB, Norges største bank, og aftalen kan udvides til at omfatte flere tjenester.

Aftalen udover kort processing og betalingstjenester også fælles innovation og flere værdiskabende services.

”Vi har i en årrække haft et tæt samarbejde med Nets og med denne nye aftale styrker vi vores partnerskab yderigere. Som den største bank i Norge ønsker vi at kunne tilbyde innovative, sikre og stabile services til vores kunder, hvilket vores partnerskab med Nets understøtter.”, siger Benjamin Golding, direktør for betalingsområdet i DNB.

”Vi er ser frem til at fortsætte og udvikle vores samarbejde med DNB. Udover at være den største bank i Norge er de også en af de mest innovative og toneangivende aktører i den norske banksektor. Jeg tror, at vi sammen kan videreudvikle og styrke denne position”, siger Thomas Jul, landechef i Nets i Danmark med ansvar for Financial and Network services.

Nets jatkaa laajentumistaan Puolassa muodostamalla strategisen allianssin Przelewy24:n kanssa11.2.2019 10:00:00 CETPressemeddelelse

Nets muodostaa strategisen allianssin Puolan johtavan online-maksupalvelutarjoajan Przelewy24:n kanssa. Uusi yhteistyö on jatkoa hiljattain loppuun saatetulle Dotpay/eCard-kaupalle ja se vahvistaa entisestään Netsin asemaa Puolassa, jossa digitaalinen maksaminen on voimakkaassa kasvussa. Przelewy24:n asiakkaat pääsevät yhteistyön myötä hyötymään laajemmasta, alan kehittyneintä tekniikkaa edustavasta sähköisen kaupan tuotevalikoimasta.