DI Thy/Mors fortsætter med samme stærke hold

Efter generalforsamling i DI Thy/Mors torsdag d. 7. juni er sammensætningen af bestyrelsen uændret.

Adm. direktør Tage Odgaard Nielsen, Frontego A/S, er blevet genvalgt som formand, og adm. direktør Carsten Hedemann fra netIP A/S fortsætter som næstformand.

Det seneste år er forhenværende adm. direktør Magnus Hovmøller Sørensen trådt ud af bestyrelsen i forbindelse med salget af Hanstholm Køkken A/S.

Bestyrelsesformand Tage Odgaard Nielsen ser frem til det fortsatte samarbejde omkring udfordringerne i området.

- Grobunden for vækst i virksomhederne er dygtige medarbejdere. Om det er ufaglærte, faglærte eller højtuddannede, så er de sværere at finde end for blot få år siden. Det skal vi gøre noget ved nu, ellers risikerer vi, at virksomhederne begynder at miste ordrer. Det er min bestyrelses vigtigste opgave de kommende år, siger Tage Odgaard Nielsen.

Han håber også på en fortsat god dialog med de lokale politikere, som skal skabe endnu bedre rammer for nuværende og kommende virksomheder.

- Vi har en fantastisk dialog med de to kommuner, og det er en fornøjelse at se, hvordan udviklingen går i den rigtige retning. Men så meget desto vigtigere er det, at holder fast i dialogen. Det kan sagtens blive endnu mere attraktivt at bo og drive virksomhed i Thy og på Mors, og det skal vi – kommuner og virksomheder i fællesskab – arbejde med målrettet efter, siger Tage Odgaard Nielsen.

Bestyrelsen for DI Thy/Mors ser sådan ud:

• Adm. direktør Tage Odgaard Nielsen, Frontego A/S - formand
  • Adm. direktør Carsten Hedemann, netIP A/S - næstformand
  • Adm. direktør Francois Grimal, Dolle A/S
  • Direktør Benny Nielsen, Fredsø Vognmandsforretning ApS
  • Owner/founder Kjeld Pedersen, Kellpo A/S
  • Adm. direktør Carsten Beith, Fonfisk Hanstholm A/S
  • Adm. direktør Søren Tjørnelund Mattesen, Vilsund Blue A/S
  • Adm. direktør Steen Tandrup, Fast Plast A/S
  • CFO Kim Gade Pedersen, Mejerigaarden A/S

For yderligere kommentarer kontakt:
Formand for DI Thy/Mors Tage Odgaard Nielsen, ton@frontego.dk, tlf: 2140 2566