DI Horsens genvælger bestyrelse

Ved en generalforsamling 9. juni blev Johannes Saugbjerg genvalgt som formand for DI’s regionalforening DI Horsens.

Ud over at være formand er Johannes også administrerende direktør i VOLA A/S. Derudover forsætter næstformændene Lars Nonbye, administrerende direktør i Ole Nonbye A/S i Odder og Anders Brix, koncerndirektør i Palsgaard A/S i Juelsminde.

Der var ligeledes nyvalg af medejer Tine Valente fra Steel Products A/S i Horsens, som indtrådte i bestyrelsen sidste år.

- Vi befinder os i en udfordrende og spændende tid, hvor industriens rolle er vigtig for samfundet, når vi skal have Danmark tilbage på sporet. Derfor er jeg glad for genvalget af en stærk bestyrelse i DI Horsens. Jeg ser frem til næste år, hvor vi forhåbentlig kan afholde vores erhvervstræf, siger Johannes Saugbjerg.

Bestyrelsen for DI Horsens:

• Adm. direktør Johannes Saugbjerg, Vola A/S –formand
  • Adm. direktør Lars Nonbye, Ole Nonbye A/S –næstformand
  • Koncerndirektør Anders Brix, Palsgaard A/S –næstformand
  • Medejer Tine Valente, Steel Products A/S
  • Adm. direktør Thomas Iversen, Brimas A/S
  • Adm. direktør Jan J. Samuelsen, System TM A/S
  • Medindehaver Flemming Laursen, Entreprenørfirmaet Ejvind Laursen A/S
  • Adm. direktør John Riis, LGT LogisticsA/S
  • Adm. direktør Svend K. Andersen, HiFluxFiltration A/S
  • Adm. direktør Mikkel Krogslund Andersen, Nissens Cooling Solutions A/S
  • Adm. direktør Kasper Bregendahl, Simpson Strong-Tie A/S