DGI Byen lukker midlertidigt i forbindelse med Covid-19

HVORNÅR 12-27. marts 2020 HVEM DGI Byen HVAD Lukning af alle idrætsområder, Vandkulturhuset, Skyttehuset og Bowling FØLG MED www.dgibyen.dk

I DGI Byen sætter vi vores gæsters sikkerhed og helbred allerhøjest. Vi følger derfor myndighedernes anbefalinger og opfordring til at udvise samfundssind fra 11. marts og holder Vandkulturhuset, Idrætshallerne, Skyttehuset og Bowling lukket frem til 27. marts. Stort set alle medarbejdere er sendt hjem, så kun minimalbemanding af telefoner og servicefunktioner møder ind fra i dag.

Vores medarbejdere sidder klar til at ombooke og besvare spørgsmål, hvis du har betalte billetter og bookinger i disse områder. Find kontaktnumre på www.dgibyen.dk. Foreninger og institutioner, der træner i vores lokaler, kan kontakte Københavns Kommune på side https://www.kk.dk/artikel/folkeoplysende-foreninger-0.

Arrangementer i Øksnehallen i marts er udsat eller aflyst, men vi har åbent i CPH Hotel og for små møder under 100 personer i CPH Conference.

DGI Byen beklager enhver ulejlighed i forbindelse med lukningen, og opfordrer alle til at følge myndighedernes anbefalinger og passe godt på sig selv og hinanden.

Vi opdaterer løbende evt. nyt tiltag på vores hjemmeside www.dgibyen.dk, hvor man også kan finde kontaktdata til de forskellige aktiviteter og forretningsområder.

For yderligere information, pressebilleder eller interview.

Head of Marketing & Communications Anne Liisberg
Email: presse@dgi-byen.dk eller Mobil +45 2279 0158

Information om DGI Byen

DGI Byen

DGI Byen er et sted, der summer af aktivitet og et sted, hvor mennesker mødes. Vi sætter nærvær og ansvarlighed højt, fordi vi tror på, at det er lig med succesfulde møder, konferencer, fester og events.

I DGI Byen ved vi, at de bedste resultater bliver skabt i inspirerende omgivelser og med vores centrale beliggenhed i København er DGI Byen et unikt samlingspunkt for erhverv, sport, kultur og turisme. Vi er et yndet udflugtsmål for familier og midtpunkt for erhvervslivet i forbindelse med samling og udvikling af medarbejdere, samarbejdspartnere og kunderelationer.

Følg pressemeddelelser fra DGI Byen

Flere pressemeddelelser fra DGI Byen