Halo. agencyHalo. agency

Burson-Marsteller og Hill+Knowlton Strategies relancerer under nyt navn i det danske marked

Del

I marts i år slog to af verdens førende kommunikationsvirksomheder sine danske kontorer sammen. Nu relancerer bureauet under navnet Halo. agency.

Fusionen af de to WPP-bureauer på det danske marked afsluttes per 1. september 2017 med offentliggørelsen af det nye fælles bureau, Halo. agency. Der er store ambitioner bag WPP-sammensmeltningen, lyder det fra den administrerede direktør, Nikolaj Buchardt.

”Vores målsætning er at være en fast del af de største kommunikationsbureauer i Danmark – og gerne kravle endnu længere op mod toppen inden for en kort årrække. Der er ingen tvivl om, at vi ønsker at præge det danske marked og, at vi ser det som vores hovedmarked i Halo. Men vi beholder vores globale netværk i Burson-Marsteller og Hill+Knowlton Strategies som vores kunder også fremadrettet kan drage nytte af,” siger Nikolaj Buchardt.

Adfærd driver forretning
Kernen i Halo er at hjælpe danske organsiationer med at stå stærkest muligt i en stadig mere og mere usikker markedsplads, hvad end det handler om at afsætte varer, finde de rette medarbejdere eller forbedre omdømmet. Som ét af de få bureauer herhjemme spænder Halo fra at kunne rådgive om strategi over hvordan adfærdspsykologi kan drive målgrupper til udviklingen samt implementeringen af kreative koncepter på tværs af kanaler.

Bureauet har allerede før fusionen oplevet en vækst inden for især løsninger, der bygger på indgående viden om den menneskelig adfærd – både fra danske og internationale kunder. For at styrke bureauet yderligere på området har Halo i dag også ansat Jakob Rachmanski, der er cand.phil. og kommer fra en stilling som adfærdsspecialist i Adfærdshuset. Han er desuden tilknyttet Institut for Fremtidsforskning og har skrevet flere bøger om adfærdspsykologi.

Internationalt netværk og lokal forankring
Grundtanken med Halo er, at både efterspørgsel og udførsel af kommunikationsrådgivning er blevet en mere kompleks størrelse. Med fusionen vil man udnytte synergien fra de to bureauer, som den samlede indsigt kan udløse. Nikolaj Buchardt siger om det nye bureau:

”Med Halo har vi skabt et nyt spændende dansk bureau, der har et globalt netværk, baseret på solid erfaring, hvor hele værdikæden er repræsenteret. Tilknytningen til både de internationale og nordiske netværker forsvinder jo ikke, hvilket giver os muligheden for at trække på kapaciteter fra hele verden, når der skal udtænkes strategiske løsninger.”

Nøgleord

Kontakter

Nikolaj Buchardt
T: +45 4089 3040
E: nikolaj.buchardt@hkstrategies.com

Vedhæftede filer

Links

Information om Halo. agency

Halo. agency
Bredgade 65
1260 København

33 13 14 33http://haloagency.dk/

Om Halo. agency

Halo. agency udvikler PR, markedsføring og kommunikation, der sikrer position, flytter markeder, motivation og holdninger med udgangspunkt i dyb indsigt i strategisk adfærdspsykologi. På den måde hjælper vi virksomheder, brands og produkter med at genfinde deres relevans, rolle og plads i et stadigt mere kompliceret marked og samfund.

Halo er en fusion mellem to af verdens største og mest succesfulde kommunikationsbureauer, Burson-Marsteller og Hill+Knowlton Strategies, på det danske marked.

Vi repræsenterer fortsat Hill+Knowlton Strategies og Burson-Marsteller globalt, hvilket giver vores kunder og konsulenter mulighed for at komme længere ud samt vi trække på de skarpeste hjerner i netværket. Det bliver til mere end 4.500 ansatte i 180 kontorer spredt over 100 lande og seks kontinenter.

Læs mere på www.haloagency.dk

Følg pressemeddelelser fra Halo. agency

Skrive dig op her og du vil løbende modtage pressemeddelelser på mail. Indtast din mail, klik på abonner og følg instruktionerne i den udsendte mail.

Flere pressemeddelelser fra Halo. agency

Disney og Duracells samarbejde ræser ind på dit tv med ny, banebrydende reklame19.9.2017 14:04pressemeddelelse

I forbindelse med premieren på Biler 3-filmen, har Disney Pixar og Duracell slået sig sammen om en ny reklamefilm, som har premiere i dag den 18. september på dansk tv. Reklamefilmen viser to velkendte animerede figurer, Lynet McQueen og Duracell-kaninen, give den fuld gas sammen på bedste Biler 3-manér. Reklamen, som er produceret af Duracell, og animereret i state-of-the-art Pixar-stil, viser, hvordan der nemt kan bringes liv i Lynet McQueen derhjemme – selv efter filmen slutter. Reklamen er en del af Duracells indsats for mere leg og hygge i familiens skød, hvor man aldrig går ned på udstyr.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter, og finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum