Boll Biler i Aalestrup bliver en del af stor værkstedskæde

Siden 1949 har tre generationer af Boll-familien stået for bilsalg og -reparationer i Aalestrup. Efter 1. februar er det stadig brødrene Boll, der står i spidsen, men nu med vægten af en landsdækkende kæde i ryggen.
Med CarPeople ombord kommer brødrene til at lave service med garanti på samtlige bilmærker, foruden at de også kan tilbyde gode forsikringer samt give vejhjælp med i prisen efter endt service. Foto: PR.

Med over 70 års lokalkendskab og som tredje generation af værkstedsindehavere i Aalestrup, sætter brødrene Tommy og Søren Boll en ære i deres værksted. Derfor har det også været en stor beslutning at Boll Biler i Aalestrup pr. 1. februar bliver til Boll Biler CarPeople.

– Vi tænker på samme måde, når det kommer til service og kvalitet, og det gjorde forskellen og overbeviste os om at indgå samarbejde med CarPeople. De handler som et mærkeværksted, hvor der bliver stillet krav til kvaliteten, men giver samtidig friheden til at tilbyde den gode kundeservice til alle bilmærker, fortæller Tommy Boll.

Boll Biler har i mange år været Toyota-værksted, men med CarPeople ombord kommer brødrene til at lave service med garanti på samtlige bilmærker. Sammen med CarPeople kan de samtidig tilbyde gode forsikringer samt få vejhjælp med i prisen efter endt service.

Ambitiøst vokseværk hos CarPeople

Det nye CarPeople-værksted i Aalestrup kommer til at servicere sine eksisterende kunder på samme måde som altid, men nu med mulighederne for at gøre brug af CarPeoples fordele som eksempelvis online booking. Det er med den strategi, at CarPeople har tænkt sig at vækste kæden med yderligere 20 værksteder i 2021.

– Vi tager ikke hvem som helst med i CarPeople, men når vi kan mærke, at det rigtige match i værdisæt som kundepleje, godt håndværk og ordentlighed er der, så spidser vi ører. Boll Biler har mange års bevist erfaring som kvalitetsværksted og er derfor et oplagt match for os. Det er præcis den type værksteder, som vi gerne vil lægge navn til i kæden, siger Finn Thomsen, kædechef i CarPeople.

Når Boll Biler bliver til et CarPeople-værksted, sker det også som en del af en strategi, hvor den frivillige kæde opnår et bredt landsdækkende servicenetværk. Det giver endnu bedre muligheder inden for service og bilsalg til kunderne.

Muligheder til kunden – efteruddannelse til mekanikeren

– Vi har rigtig loyale kunder, og det får man kun, når man leverer kvalitet og høj service hver gang. Oveni det kan vi nu også tilbyde online booking, tre års garanti på nye reservedele, lånebiler, vejhjælp samt forsikringer og finansiering af endnu flere brugte biler. Vi glæder os til at være det samme værksted som før, bare med mange flere muligheder til vores kunder, siger Tommy Boll og tilføjer:

– Og så er det selvfølgelig ikke kun kunderne, som får noget godt ud af det. CarPeople er den eneste kæde, hvor alle værksteder bliver el- og hybridcertificeret. Det ser vi som fremtiden, og den toårige efteruddannelse glæder vi os til at sende teknikeren afsted på.

Tommy Boll
Indehaver, CarPeople Aalestrup
aalestrup@boll-biler.dk

Finn Overgaard Thomsen
Kædechef, CarPeople
ft@carpeople.dk

Med udvidelsen til CarPeople bliver det muligt for kunderne hos Boll Biler at få glæde af de stordriftsfordele, som en kæde kan tilbyde, men med samme lokalkendskab, som brødrene Boll altid har ydet. Foto: PR.

CarPeople er en landsdækkende værkstedskæde. Værkstederne udfører alle former for reparation og service af din bil. CarPeople tilbyder blandt andet vejhjælp, online booking, landsdækkende garanti, lånebil og meget mere. www.carpeople.dk