Freeway

Boligstylist kendt fra TV mærker boomende boligmarked

Del
De rekordmange boligsalg i det første halvår af 2020 kan mærkes hos ”Løvens Hule”-virksomheden SalesStyling. Sælgerne investerer gerne i en højere salgspris.
Foto: Patrick Kirkby
Foto: Patrick Kirkby

”Vi kan virkelig mærke, at sælgerne vil gøre meget for at få priserne presset ekstra op.” Sådan siger Louise Holm, indehaver af boligstylingvirksomheden SalesStyling. Virksomheden hjælper ved hjælp af salgsstylinger boligsælgere til det bedst mulige salg, fordi boligen bliver nemmere at forelske sig i.

Og det er noget sælgerne er særligt opmærksomme på lige nu. 

Det vilde boligmarked med et rekordhøjt antal salg af boliger i første halvår af 2020 og en øget mængde ejerlejligheder til salg på grund af høje salgspriser har fået sælgerne til at optimere, alt hvad de kan. I juni oplevede boligkøberne ifølge Boligsidens Markedsindeks  de højeste kvadratmeterpriser registreret i 10 år. I første halvår af 2020 brugte de danske boligkøbere ifølge Boligsiden 100 milliarder kroner. Det højeste forbrug på et halvt år siden sitet begyndte at føre statistik i 2011.  

”Flere af sælgerne har givet udtryk for, at deres næste drømmebolig nu er endnu dyrere end forventet, og derfor er det særligt vigtigt for dem at forlade deres nuværende bolig med så høj en fortjeneste som muligt,” siger Louise Holm. 

Solgt på fire timer

Virksomheden, som i foråret blev landskendt, da den medvirkede i ”Løvens Hule” og fik en investering med på vejen af Mia Wagner og  Freeway-koncernen, havde ellers frygtet, at coronakrisen ville sætte boligmarkedet i stå. 

I stedet har Louise Holm de seneste måneder oplevet boligejere, der har fået boligen solgt efter blot fire timer. 

”Vi har også oplevet at skulle ud at flytte vores indretninger ud af boligerne igen hurtigere end normalt. Simpelthen fordi boligerne er solgt. Det går stærkt derude,” siger Louise Holm. 

Og boligejerne er ifølge iværksætteren meget villige til at investere i et godt salg. Virksomheden satte således omsætningsrekord i både april, maj og juni.

”Flere har indset, at det er investeringen værd at poste under 10.000 kroner i en salgsstyling, hvis de til gengæld så kan få 50.000 mere for boligen, fordi køberne kan se sig selv flytte hurtigt ind i lige præcis deres bolig,” siger Louise Holm. 

For yderligere information: 

Louise Holm, indehaver SalesStyling 22 51 67 63

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Foto: Patrick Kirkby
Foto: Patrick Kirkby
Download
Foto: Patrick Kirkby
Foto: Patrick Kirkby
Download

Information om Freeway

Freeway
Freeway
Brovej 20A
8800 Viborg

https://www.freeway.dk/

SalesStyling indrettet boliger over hele Danmark både med og uden salg for øje. En af de mest populære ydelser er såkaldte salgsstylinger, hvor SalesStylings stylister hjælper boligejerne med at få boligen solgt hurtigere og til en højere pris. 

SalesStyling er en del af Freeway-koncernen, der består af mere end 30 hovedsageligt webbaserede virksomheder. Virksomheden blev en del af koncernen, da stifter Louise Holm modtog en investering på 1.4 millioner kroner fra investor Mia Wagner i Løvens Hule 2020.

Følg pressemeddelelser fra Freeway

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Freeway

Revolutionerende Digital Billetløsning til garderobe med Freepay4.9.2024 14:23:01 CEST | Pressemeddelelse

Qlezz er en innovativ platform, der specialiserer sig i digitale garderobe billetløsninger til events, diskoteker osv. Deres mål er at gøre det lettere for arrangører at håndtere billettering og betalingsprocesser, og samtidig give deltagere en problemfri oplevelse fra start til slut. Qlezz’s system er designet til at være fleksibelt og brugervenligt, hvilket gør det ideelt til alt fra mindre events til store festivaler.

Hvad snakkede de danske singler mest om i 2021 - Dating.dk ser tilbage på året der gik27.12.2021 11:22:01 CET | Pressemeddelelse

Kærlighed efter 2 år med Corona 2021 er snart ved vejs ende og her ved årets afslutning raser Covid-19 pandemien stadigvæk verden over. I snart 2 år har Corona-restriktioner fyldt meget. Nedlukninger, afstandskrav og forsamlingsforbud har gjort det svært for os at være sociale, og ensomhed, afsavn og hudsult er følelser som mange af os har kunne nikke genkendende til. På Dating.dk har vi da også oplevet en markant vækst i antallet af nye profiler og i aktiviteten blandt vores medlemmer. Måske bl.a. fordi man ikke har kunne mødes og date på normalvis. Men hvordan er det så gået for alle dem, som har søgt mod Danmarks største datingsite? Hvordan er deres syn på kærligheden her hvor 2021 lakker mod enden? Læs med og bliv klogere på året der gik, for alle singlerne på Dating.dk.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye