Bitdefender offentliggør ny struktur på deres kundeservice

Daniel Clayton udnævnes til Vice President for Global Services and Support for at føre an i en kunden-først tilgang

Bitdefender, en førende global cybersikkerhedsvirksomhed, der beskytter over 500 millioner systemer på verdensbasis, afslører i dag en ny organisering af deres service-sektion og oplyser, at Daniel Clayton er udnævnt til Vice President for det nye team med navnet Global Services and Support. Den nye organisation integrerer Bitdefenders Security Operations med ansvar for at overvåge og sikre kunden, Customer Success Operations med ansvar for at forstå kunden og hjælpe med at opnå deres mål, og endelig Bitdefenders Global Support Operations med ansvar for teknisk support. Bitdefender har længe været førende i cybersikkerhedsteknologi og innovation, og udnævnelsen af Clayton viser virksomhedens fokus på en kunden-først tilgang.

Florin Talpes, Bitdefenders CEO, udtaler om Daniel Clayton: "Hans dybe og lange erfaring med at lede højteknologiske service teams mod et fælles mål gør ham ideel til at tilbyde kunderne oplevelsen af, at Bitdefenders sikkerhedsløsning indgår sømløst i deres egne systemer, og at Bitdefenders support team opleves som en forlængelse af deres eget sikkerhedsteam.”

Bitdefender har en indgående forståelse for det trusselsbillede, der til enhver tid er gældende, og de har den tekniske knowhow og de nødvendige redskaber til at imødegå trusler og risici. Kunden får mest muligt ud af Bitdefenders produkter, der indgå let og effektivt i kundens egne systemer.

Over de næste 12 måneder forventer Bitdefender at implementere en end-to-end tilgang til service med kunden i centrum, hvilket vil gøre Bitdefender i stand til at levere, måle og udvikle en industri-ledende kundeservice.

Daniel Clayton udtaler: “Alle virksomheder oplever konstant stigende udfordringer med stadigt mere komplekse og sofistikerede trusler koblet med den udprægede mangel på kvalificeret arbejdskraft inden for cybersikkerhed. Kunderne har brug for mere support for at få mest muligt ud af den sikkerhedsteknologi, de har investeret i. Bitdefender har ekstremt dygtige supportere på alle niveauer, og det er en fornøjelse at fremvise dem for kunderne, og således imødegå udfordringen fra manglen på dygtige IT-professionelle ved at give kunderne værdi i form af et ekpertiseniveau og vejledning, der er langt ud over det standard.”

Clayton har mere end 30 års erfaring med tekniske operationer og solid erfaring med ledelse af avancerede tekniske teams hen imod et fælles mål. I sin tidligere rolle som Senior Director, Managed Services Operations hos Bitdefender, var Clayton ansvarlig for skabelsen, udviklingen, opsynet med og leveringen af service i den globale Managed Services Operation.

Simon From, konsulent, Frontpage

M: simon.from@frontpage.dk