Bitdefender er nu klar til yderligere vækst med to nye ansigter i ledelsen

Steve Kelley er udnævnt til President og General Manager for Business Solutions gruppen; Chris Brazdziunas slutter sig til teamet som SVP for Product og Service Engineering

Steve Kelley

Bitdefender, en førende global cybersikkerhedsvirksomhed, der beskytter mere end 500 millioner systemer på verdensplan, har konsolideret sin Business Solutions Group ved at rekruttere to erfarne ledere, nemlig Steve Kelley som President og General Manager for det nye forretningsområde og Chris Brazdziunas som SVP for Product and Service Engineering.

Disse ansættelser demonstrerer virksomhedens øgede fokus på sikkerhedsløsninger til virksomheder med en samlet forretningsenhed rettet mod virksomheder og et nyt dedikeret ledelsesteam, der rapporterer direkte til Florin Talpes, Bitdefenders CEO, for at sikre fortsat go-to-market og go-to-product ledelse.

Den nye forretningsenhed vil omfatte alle aspekter af go-to-market og go-to-product, inklusive salg, marketing, product, engineering, services, teknologilicenser og landepartnere. Denne forretningsenhed, adskilt fra B2C-enheden, vil gøre det muligt at fokusere 100% på det hurtigt voksende marked inden for IT-sikkerhedsløsninger til virksomheder.

“En finjustering af ressourcefordelingen mellem Bitdefenders B2B og B2C enheder er et naturligt næste skridt pga vores øgede størrelse og den øgede kompleksitet i ydelserne,” sagde Florin Talpes, Bitdefenders CEO. “Den er endvidere drevet af den øgede efterspørgsel efter Bitdefenders velafprøvede teknologi til virksomheder i alle størrelser i denne nye globale kontekst. Steve og Chris tilføjer markant global ledelseserfaring inden for cybersikkerhed til Bitdefenders ledelsesteam, og det vil hjælpe os til at sikre yderligere vækst.”

Som President and General Manager for Business Solutions divisionen, kommer Steve Kelley til at fokusere på at gøre Bitdefender til en globalt anerkendt leder inden for cybersikkerhed og samtidig sikre høj vækst på B2B-markedet. Med næsten 20 års erfaring inden for cybersikkerhedsmarkedet - mest i globale go-to-market roller, bringer Kelley både dybt og bredt industrikendskab på alle områder inden for product management, product marketing, virksomhedsudvikling og salg- og marketingledelse.

“Bitdefender har en imponerende track-record inden for kvalitetsteknologi og forskere i cybersikkerhed, som positionerer virksomheden til at adressere det enorme marked for endpoint, cloud og managed security,” sagde Steve Kelley. “Yderligere står cybersikkerhedsmarkedet ved et vendepunkt med øgning af antallet af angreb på grund af boomet i hjemmearbejde under Corona og skift fra arbejdet med datacentre til offentlige, private og hybride skyløsninger og den meget hurtige tilegnelse af Managed Detection & Response. Alt dette har fået virksomhederne til at genoverveje deres tilgang til datasikkerhed og fået førende virksomheder i alle størrelser til at overveje Bitdefender som et troværdigt valg, når virksomhedens data skal beskyttes.”

Som Senior Vice President for Product and Service Engineering kommer Chris Brazdziunas med en imponerende track record i at bygge skalerbare højtydende globale organisationer og en påvist erfaring i at tilpasse produkt- og servicestrategier til cybersikkerhedsmarkedets krav. Hendes erfaring vil styrke Bitdefenders teknologiske ledelse med hendes meget kunde-centriske og markedstilpassede tilgang til produkter og tjenester, hvormed hun tilfører en organisation, der allerede er kendt for sikkerhedsteknologisk- og forskningsekspertise, yderligere kompetencer.

“At levere markedsledende løsninger inden for IT handler dybest set om teknologisk knowhow og ekspertise samt evnen til at innovere, og Bitdefender er velkendt i industrien for at have et stærkt sikkerheds-DNA i deres løsninger,” siger Chris Brazdziunas. “I den nye virkelighed med distancearbejde har vi set en øgning i angreb mod slutbrugere og deres devices samt servere, hvilket medfører en betydelig øget risiko for virksomhederne. Bitdefenders førende endpoint og sky-løsninger, sat sammen med deres MDR service, giver virksomheder mulighed for at mindske sikkerhedsrisici betydeligt og med en beskeden ekstraomkostning.”

Steve og Chris slutter sig til et team med mere end 500 medarbejdere i Business Solutions divisionen. Globalt har Bitdefender mere end 1.700 medarbejdere, hvoraf halvdelen er ingeniører og forskere. Selskabet har oplevet kraftig vækst de seneste fem år og været i stand til både at følge med den stærkt øgede efterspørgsel i B2B-segmentet og samtidig levere løsninger i topkvalitet til B2C-segmentet.

Simon From, konsulent, Frontpage

M: simon.from@frontpage.dk