Bitdefender ansætter den kompetente marketingchef Matthew Selheimer

Nyudpeget Senior Vice President of Marketing til Lead Business Solutions Group Global Marketing Strategy
Matthew Selheimer, Bitdefenders nye Senior Vice President of Marketing.

BUKAREST, Rumænien og SANTA CLARA, Calif., USA - 6. maj, 2021 - Bitdefender, et af verdens førende firmaer indenfor cybersikkerhed, annoncerer i dag, at Matthew Selheimer, en kompetent veteran med mere end 25 års erfaring indenfor cybersikkerhed, IT-operationer og virksomhedsapplikationer, har tilsluttet sig det øverste ledelsesteam som Vice President of Marketing. I sin nye rolle vil Selheimer være ansvarlig for at drive kendskabet til Bitdefenders produkter og håndtere tjenester mhp. at skabe vækst, imens efterspørgslen på løsninger indenfor trusselsforebyggelse, -opdagelse og -reaktion stiger.

“Jeg er begejstret for at slutte mig til Bitdefender på det her afgørende øjeblik i firmaets historie,” fortæller Selheimer. “Bitdefenders accelererede vækst indenfor virksomhedssikkerhed bliver drevet af en unik evne til at inkorporere industriførende trusselsforebyggelse i en cybersikkerheds-portfolio for endepunkter, cloud workloads og Managed Detection & Response-tjenester. Jeg ser frem til at bidrage med min ekspertise for at drive de go-to markedsstrategier, der hjælper virksomheder med at blive mere modstandsdygtige, imens de forsøger at håndtere den uforudsigelige risiko på cyberområdet som vi ser i dag.”

Mere end to årtiers erfaring med cybersikkerhed og virksomhedsapplikationer har givet Selheimer en dyb, teknisk viden og en dokumenteret evne til at drive en øget efterspørgsel på løsninger ved at bruge moderne marketingsprincipper. Tidligere har han udfyldt seniorroller inden for marketing, salg og virksomhedsudvikling hos firmaer som Alert Logic, BMC Software, Deloitte & Touche, Informatica m.fl. Senest var han Chief Marketing Officer hos PAS, en førende virksomhed inden for industriel cybersikkerhed, hvor han hjalp med at lede firmaet til at blive overtaget af Hexagon AB.

Hos Bitdefender vil Selheimer skabe og eksekvere marketings- og kommunikationsstrategier, der engagerer købere baseret på deres ægte behov og forbinde de behov med Bitdefenders værdiforslag og tekniske kapaciteter på tværs af beskyttelse af endepunkter, Endpoint Detection and Response, Managed Detection and Response og sikkerhed inden for Cloud Workload.

“Matt bliver en del af en imponerende liste af erfarne ledere, der for nylig er blevet en del af Business Solutions-gruppen, der medbringer dokumenteret erfaring med at hjælpe kunderne med at løse nutidens stigende behov for virksomhedssikkerhed,” fortæller Steve Kelley, President and General Manager ved Bitdefenders Business Solutions Group. “Han er en transformerende marketingchef og hans store erfaring med at skabe markant vækst gennem kundeorienteret brand-positionering vil blive afgørende for at drive kendskabet til Bitdefender, mens vi bevæger os fremad på vores rejse, og efterspørgslen på cybersikkerheds-løsninger stiger yderligere.”

Matthew Selheimer, Bitdefenders nye Senior Vice President of Marketing.