BASF ansætter Jesper Bjerregaard som kommerciel direktør Nordic/Baltic

Jesper Bjerregaard er tiltrådt som kommerciel direktør hos BASF Nordic/Baltic.

Jesper Bjerregaard, kommerciel direktør BASF Nordic/Baltic

I sin nye stilling skal Jesper understøtte den vækst, som BASF oplever inden for sin distributionsforretning, som dækker en portefølje på over 6000 produkter og råvarer inden for områder som personlig pleje, farmaindustrien, rengøringsmidler, farve- & lakproduktion, vandbehandling, mv. Derudover bliver Jesper Bjerregaard ansvarlig for den kommercielle udvikling af regionen med et særligt fokus på bæredygtighed samt BASFs kundeaktiviteter i regionen. Jesper har 20 års erfaring hos BASF med 14 år i udlandet, og han har arbejdet i forskellige funktioner inden for global strategi, salg og marketing og kommer senest fra en stilling i Tyskland som Head of Marketing med ansvar for BASF-produkter til byggeindustrien i Europa.

Jesper Bjerregaard, kommerciel direktør BASF Nordic/Baltic

Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. Omkring 110.000 ansatte i BASF Group arbejder for at bidrage til vores kunders succes. Vores kunder finder man i næsten alle brancher og lande over hele verden. Vores produktportefølje er opdelt i seks segmenter: Chemicals, Materials, Industrial Solutions, Surface Technologies, Nutrition & Care og Agricultural Solutions. I 2021 havde BASF en omsætning på EUR 78,6 milliarder. Læs mere på www.basf.dk