Barselsbanko, live podcast og madpakkeworkshop: Lidl inviterer til Danmarks Største Fædregruppe - for hele familien

Hvis du kan lide at blive klogere på mad i selskab med Kokkelandsholdet, konkurrere i en god omgang banko og ikke mindst bare være i et rigtig dejligt selskab, så skulle du lade søndagsudflugten have kurs mod Storms Pakhus i Odense søndag d. 12. juni til kl. 11, for her har Lidl stablet en dag i børnenes og forældres tegn på benene.
Så pak klapvognen og kig forbi til Danmarks Største Fædregruppe - for hele familien. Her kande små få sig et kram af Lidls sødeLupilu-maskot Pingvinen Pernille, mens de lidt ældre kan få sig nogle gode tips til børnevenlige madpakker og senere lytte til Mattias Hundebøll, der optager et afsnit til sin podcast Fårking Far live på scenen. Og så er der skønne goodiebags til de 150 første.
Far og journalist Mattias Hundebøll, der blandt andet kendt for sin podcast Fårking Far, hvor han taler med kendte mænd og kvinder om den helt store titel i livet, nemlig faderskabet, er desuden vært ved arrangementet og tager publikum kyndigt og kærligt gennem dagens strabadser, og det glæder han sig meget til.
“Det er præcis sådan noget, der har manglet! Vi en ny generation af fædre, som går all in på far-rollen, og jeg elsker, at vi nu får en dag, hvor vi kan møde hinanden, blive inspirerede og måske også lære noget nyt. Vi mænd er simpelthen for dårlige til at sætte ord på vores oplevelser med at blive forældre og for dårlige til at bruge hinanden som sparring. Dét, håber jeg, at den her dag kan være med til at ændre på.”
Lupilu i spotlight til Danmarks Største Fædregruppe
Lidl søsatte tilbage i 2018 produktuniversetLupilu, hvor det store fokus er rettet modbørnefamilier. Siden har baby- og børneuniverset vokset sig større både produktmæssigt, men også i antallet af familier der bruger LidlsLupilu-produkter, og som besøger universet online. Derfor er det helt på sin plads med et arrangement som Danmarks Største Fædregruppe – for hele familien, hvor Lupilu er i højsædet og får den opmærksomhed, som brandet fortjener, fortæller indkøbsdirektør i Lidl, Rasmus Pape.
”Vi er enormt stolte af vores baby- og børneunivers, Lupilu. I Lidl forstår vi os på familier, og vi vil gøre vores bedste for at blive børnefamiliernes foretrukne indkøbssted. Vi vil gerne lave endnu flere tiltag for børnefamilierne, end vi allerede gør, fx sponsoratet af LEGOLAND, og med Danmarks Største Fædregruppe giver vi børnefamilierne endnu en mulighed for at tilbringe nogle hyggelige og lærerige timer sammen med deres kære, og hvor de samtidig kan udforske voresLupilu-univers.”
Lupilu er Lidls eget brand ogselve fundamenteti universet er børnevenlige produkter af høj kvalitet lige fra økologisk babymad til Svane- og allergimærkede pusle- og plejeprodukter samt tips og tricks til kommende forældre og børnefamilier.
Dagens program:
- Kl. 11: God formiddag og velkommen til
- Kl. 11.15-12.00: Madpakkeworkshop med Kokkelandsholdet - en station med fokus på 0-3-årige og en station med fokus på 3-6-årige (kun for tilmeldte medplads til 30)
- Kl. 12.15-13.00: Barselsbanko med præmier fra Lidl (åbent for alle)
- Kl. 13.15-14.00: Livepodcast ‘Fårking Far’: Mattias Hundebøll taler med journalist, influencer og fuldtidsfar Anders Krog
- Kl. 14.00: Mange tak for i dag
Kom til Danmarks Største Fædregruppe søndag d. 12. juni kl. 11-14 i Storms Pakhus i Odense.
Læs endnu mere om arrangementet og tilmeld dig til Kokkelandsholdets madpakkeworkshop på Storms Pakhus’ facebook-side.
____
For yderligere information, kontakt:
Thomas Sejersen, presseansvarlig i Lidl: presse@lidl.dk, tlf. 76 35 00 10.
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkBilleder
Information om Lidl Danmark
I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 163 danske butikker. Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning.
Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl fejrer 20 år i Danmark og åbner pop up-butik på Kærligheden til Smukfest4.7.2025 06:04:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl åbner en spritny pop up-butik midt i et af festivalens hjerter, nemlig campingområdet Kærligheden. Aftalen med Smukfest skal være med til at fejre Lidl 20-års jubilæum i Danmark. Med i aftalen er også, at Lidl sender fire frugtstande ind på festivalpladsen, så gæsterne kan få sunde snacks mellem koncerterne.
Vigtig kundeinformation vedr. Carribean Style drikkeklar kokosnød med sugerør1.7.2025 15:47:19 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder af forsigtighedsprincip: Carribean Style drikkeklar kokosnød med sugerør, da det pga. indtagelse med sugerør ikke er synligt, om produktet kan være ramt af råd, også selvom nøddens skal er intakt.
Lidl-kampagne imponerer: Stor vækst i salget af økologisk frugt og grønt1.7.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salget af økologiske frugter og grøntsager er steget med 21 % i kædens butikker på landsplan i forbindelse med Lidl Danmarks ugentlige øko-kampagner, der kører en gang om måneden i Lidl-Plus-appen. Indkøbsdirektør i Lidl, Peer Sandtner, er glad for, at kunderne har taget tilbuddene til sig, for det skal være nemmere at tage sunde og økologiske valg, siger han.
Lidls tøjkollektioner har før ramt plet – nu lander ny Lidl-Trek-kollektion i butikkerne20.6.2025 14:33:43 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl har lanceret en ny Lidl-Trek-kollektion i alle danske butikker inspireret af et af verdens bedste cykelhold. Kollektionen henvender sig til både hverdagscyklister og sportsentusiaster og lander midt i en sommer præget af Mads Pedersens etapesejre i flere af forårets løb samt weekendens afholdelse af Copenhagen Sprint, hvor Lidl er Official Fresh Food Partner.
Lidls nye butik i Hillerød er åbnet, og den er helt uden tobak og nikotin12.6.2025 18:44:54 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag morgen blev snoren klippet til Lidls nye butik på Frederiksværksgade i Hillerød. Dermed har byen fået sin første tobaks- og nikotinfrie dagligvarebutik, og kunderne strømmede til fra morgenstunden for at besøge den nye butik.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum