Bankerne i Eika Gruppen fornyer strategisk aftale med Nets

Eika Gruppen, der er et samarbejde imellem 69 norske banker, har indgået en rammeaftale med Nets. Aftalen omfatter en række betalings- og kort tjenester og løber i op til syv år.

Den nye aftale indebærer, at Nets – i samarbejde med Eika Gruppen - vil styrke innovationen hos alle medlemmerne og levere en række nye og mere effektive betalingsløsninger til Eika-bankerne, der samtidig opnår betydelige omkostningsbesparelser som følge af aftalen.

Nets jatkaa laajentumistaan Puolassa muodostamalla strategisen allianssin Przelewy24:n kanssa11.2.2019 10:00:00 CETPressemeddelelse

Nets muodostaa strategisen allianssin Puolan johtavan online-maksupalvelutarjoajan Przelewy24:n kanssa. Uusi yhteistyö on jatkoa hiljattain loppuun saatetulle Dotpay/eCard-kaupalle ja se vahvistaa entisestään Netsin asemaa Puolassa, jossa digitaalinen maksaminen on voimakkaassa kasvussa. Przelewy24:n asiakkaat pääsevät yhteistyön myötä hyötymään laajemmasta, alan kehittyneintä tekniikkaa edustavasta sähköisen kaupan tuotevalikoimasta.