Audientes A/S

Audientes indgår nyt partnerskab og udvider distributionsnetværket til privathospitaler, sundhedscentre og høreklinikker på hovedstrøgene i New Delhi

Audientes A/S og Priority Hearing, Indien, offentliggør i dag en samarbejdsaftale om salg af Audientes’ selvjusterende høre-apparat, Ven™, på Priority Hearings 14 associerede salgssteder, der omfatter privathospitaler, sundhedscentre og høreklinikker på hovedstrøgene i New Delhi.

Audientes har indgået endnu en samarbejdsaftale i Indien. Med dagens offentliggørelse af en samarbejdsaftale med Priority Hearing og deres 14 associerede salgssteder i storbyen New Dehli har Audientes nu seks samarbejdspartnere i Indien, og høreapparatet, Ven, forhandles på mere end 100 salgssteder i det nordlige, sydlige, østlige og vestlige Indien. Aftalen betyder også, at Ven vil være tilgængelig på strategisk vigtige privathospitaler og sundhedsklinikker i New Delhi, som er verdens femte største by med en befolkning på 18,6 millioner.

Hospitaler og sundhedsklinikker er vigtige salgskanaler

”Vi er glade for at kunne byde Priority Hearing i New Delhi velkommen som Audientes-partner. Priority Hearing er en af de mest respekterede høreapparatleverandører i New Delhi og har en stærk position inden for privathospitaler og sundhedsklinikker. Hospitaler og sundhedsklinikker er strategisk vigtige salgskanaler for Audientes’, da de baner vejen for et tæt samarbejde med audiologer. Priority Hearing er en værdiful udvidelse af Audientes partnernetværk på grund af deres professionelle indstilling, mangeårig erfaring og en mission om at levere tilpassede audiolgiske og vestibulære services,” siger Steen Thygesen, CEO, Audientes A/S.

Audientes’ høreapparat udfylder et hul

Dr. Raj Sharma, General Director, Priority Hearing, udtaler: ”Vi har et mål om både at levere god service og kvalitetshøreapparater til vores patienter. Audientes’ høreapparat er en velkommen udvidelse af vores produktsortiment, ikke kun fra et kvalitetsperspektiv men også på grund af prisen. På nuværende tidspunkt har vi ikke nogen høreapparater af samme høje kvalitet til så attraktiv en pris, hvilket betyder, at der er et stort uopdyrket marked, som vi kan adressere med Audientes’ innovative høreapparat. Vi ser frem til samarbejdet med Audientes-teamet.

Priority Hearing forventer at påbegynde salget af Veni 1. kvartal 2022.

Steen Thygesen, CEO,
E-mail: st@audientes.com

Raman PV Rao, Country Head,
Audientes India Pvt. Ltd.
Tlf.: + 91 91770 49678
E-mail: rr@audientes.com

Dr. Raj Sharma , General Director
Priority Hearing, Indien
E-mail: raj.sharma@priorityhearing.com

Information om Audientes A/S

Teknikerbyen 5, 2.
2830 Virum, Denmark

+45 77 34 16 80https://www.audientes.com/

Om Audientes A/S

Audientes A/S er en dansk teknologivirksomhed med speciale i smarte, selvjusterende og prismæssigt overkommeligehøreapparater. Audientes’ unikke høreapparat, Ven™, er i gang med at blive lanceret på det indiskemarked, inden det også skal lanceres på bl.a.det amerikanske håndkøbsmarked.Audienteshar et mål om at hjælpe de 400 millioner mennesker globalt, som har et invaliderende høretab, men ikke har råd tilat købe et af de meget dyre traditionelle høreapparater på markedet. Audientes’ hovedkontorligger i København, og selskabet har et datterselskab i Hyderabad, Indien. Selskabet blev i 2020 noteret på Nasdaq First North Growth Market Denmark (Ticker: AUDNTS).

For yderligere oplysninger – se selskabets hjemmesider, www.audientes.com eller www.audientes.in

Om Priority Hearing

Priority Hearing blev grundlagt i New Delhi. Virksomheden har i dag otte salgssteder på forskellige hovedstrøg samt seks klinikker på forskellige privathospitaler og sundhedsklinikker i New Delhi.

Foryderligereoplysninger –seselskabets hjemmeside.

Denne meddelelse offentliggøres også på engelsk. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem den engelske udgave og den danske oversættelse, er den engelske version gældende.

Følg pressemeddelelser fra Audientes A/S

Flere pressemeddelelser fra Audientes A/S