Audientes A/S

Audientes indgår nyt partnerskab og udvider distributionsnetværket til de indiske landdistrikter

Audientes A/S og Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre i Indien offentliggør i dag en distributionsaftale om salg af Audientes’ selvjusterende høreapparat, Ven™, fra Challas klinik i Hyderabad og fra virksomhedens 20 tilknyttede klinikker i delstaterne Telangana og Andhra Pradesh.

Audientes indgår endnu en distributionsaftale i Indien med Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre i Hyderabad og dets 20 tilknyttede klinikker i Telangana og Andhra Pradesh i det østlige Indien. Audientes har nu fem samarbejdspartnere i Indien med i alt 91 udsalgssteder, som står klar til at markedsføre Ven, når produktet ankommer i starten af 2022. Aftalen betyder desuden, at Audientes’ produkt vil være tilgængeligt på en række klinikker i landdistrikterne i de to delstater. Mere end 65% af Indiens befolkning på 1,3 mia. bor i landdistrikter.

Vi holder vores løfte om tilgængelighed

“Vi er glade for at kunne byde Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre velkommen til vores partnernetværk. Det betyder ikke kun, at Ven nu bliver gjort tilgængelig i Hyderabad, som har 6,8 mio. indbyggere, men også, at vi kan indfri vores løfte om at gøre kvalitetshøreapparater tilgængelige for den indiske landbefolkning. Challa er en veletableret leverandør af høreapparatløsninger i Hyderabad og er leverandør til 20 klinikker beliggende i delstaterne Telangana og Andhra Pradesh. Det er Challas mission at levere høreapparater af høj kvalitet til mennesker, der normalt hverken har råd til eller adgang til højkvalitetsprodukter. Vi har samme mission, og jeg ser frem til vores fremtidige samarbejde,” siger Steen Thygesen, CEO, Audientes A/S.

Attraktiv pris og selvjusterende mulighed

Raghunath Reddy, General Manager og ledende audiolog, Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre, udtaler: “Millioner af mennesker i Indien har hverken adgang til en audiolog eller til høreapparater af høj kvalitet. Ved hjælp af vores netværk af tilknyttede klinikker arbejder vi på at løse dette problem ved at gøre kvalitetshøreapparater tilgængelige for så mange mennesker som muligt. Audientes’ Ven er et godt supplement til vores produktsortiment på grund af den attraktive pris og den selvjusterende egenskab. Jeg glæder mig til at kunne introducere produktet til vores netværk af høreapparatleverandører og ser frem til samarbejdet med Audientes-teamet.”

Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre er en veletableret klinik i Hyderabad, der hjælper mennesker med høretab og leverer kvalitetshøreapparater. Klinikken forventer at påbegynde salget af Ven i 4. kvartal 2021.

For yderligere information:

Steen Thygesen, CEO,
E-mail: st@audientes.com

Raman PV Rao, Country Head,
Audientes India Pvt. Ltd.
Tlf.: + 91 91770 49678
E-mail: rr@audientes.com

Raghunath Reddy, General Manager og audiolog,
Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre, Indien
Tlf.: +91 98 48222215
E-mail: raghunathaslp@gmail.com

Information om Audientes A/S

Teknikerbyen 5, 2.
2830 Virum, Denmark

+45 77 34 16 80https://www.audientes.com/

Om Audientes A/S

Audientes A/S er en dansk teknologivirksomhed med speciale i smarte, selvjusterende og prismæssigt overkommelige høreapparater. Audientes’ unikke høreapparat, Ven™, er i gang med at blive lanceret på det indiske marked, inden det også skal lanceres på bl.a. det amerikanske håndkøbsmarked. Audientes har et mål om at hjælpe de 400 millioner mennesker globalt, som har et invaliderende høretab, men ikke har råd til at købe et af de meget dyre traditionelle høreapparater på markedet. Audientes’ hovedkontor ligger i København, og selskabet har et datterselskab i Hyderabad, Indien. Selskabet blev i 2020 noteret på Nasdaq First North Growth Market Denmark (Ticker:AUDNTS).

For yderligere oplysninger – se selskabets hjemmesider, www.audientes.com eller www.audientes.in

Om Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre

Challa’s Hearing Care Centre & Speech Therapy Centre blev etableret i 2011 i Hyderabad. Det er virksomhedens mission at hjælpe mennesker med høretab og levere kvalitetshøreapparater til sine patienter.

For yderligere oplysninger – se selskabets hjemmeside.

Denne meddelelse offentliggøres også på engelsk. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem den engelske udgave og den danske oversættelse, er den engelske version gældende.

Følg pressemeddelelser fra Audientes A/S

Flere pressemeddelelser fra Audientes A/S