Tjek A/S

Året der gik: Det vil danskerne have tilbud på

35.678.718. Så mange gange har danskerne søgt efter tilbud i år via eTilbudsavis appen. En stigning på over 47% ift. samme periode sidste år.

Vi søger efter gode tilbud som aldrig før. Det viser dugfriske tal fra den populære app, eTilbudsavis, der benyttes af over 650.000 danskere hver måned.

I år har vi set en markant vækst i antallet af danskere, der bruger eTilbudsavis, men også en vækst i antallet af søgninger per person. Man søger simpelthen mere aktivt og anderledes end vi nogensinde har set før”, udtaler Morten Bo, direktør i eTilbudsavis.

Et år præget af høj inflation og energikrise har fået danskerne til at søge mere. Danskerne har bl.a. søgt efter tilbud på smør over 1.532.173 gange (+108 %), søgt efter træbriketter over 18.700 gange (+41 %), og andelen af produktsøgninger er steget med 19 %, så danskerne nu søger mere efter produkter end specifikke kæder.

Her er top 20 over hvad danskerne har ledt efter tilbud på i år:

1. Smør
  2. Æg
  3. Skyr
  4. Kylling
  5. Ost
  6. Is
  7. Pepsi Max
  8. Hakket oksekød
  9. Kaffe
  10. Oksekød
  11. Øl
  12. Lurpak
  13. Fløde
  14. Kærgården
  15. Pepsi
  16. Toiletpapir
  17. Pølser
  18. Cola
  19. Laks
  20. Rugbrød

Til sammenligning har danskerne i den første halvdel af december søgt 81 % mere end samme periode sidste år efter følgende:

1. Æg
  45. Andebryst
  46. Fiskefilet

Om eTilbudsavis:

eTilbudsavis hjælper danskerne med at spare penge på mad og mere. eTilbudsavis er en af Danmarks mest populære apps, hvor man kan læse tilbudsaviser, søge efter tilbud, planlægge sine indkøb med en indkøbsliste og meget mere på tværs af web, iOS og Android. Med mere end 650.000 månedlige besøgende, er eTilbudsavis for mange en fast del af dagligdagen. eTilbudsavis blev først lanceret i Danmark i 2010 og er stiftet af de to iværksættere Christian Birch og Morten Bo, og tæller investorer som bl.a. Karsten Ree og Frank Ludvigsen, som er kendt fra Den Blå Avis. eTilbudsavis er en del af Tjek, og i dag er Tjek tilgængelig med sine apps eTilbudsavis, eReklamblad og Mattilbud i hele Skandinavien med mere end 1.460.000 besøgende hver måned.

Information om Tjek A/S

Tjek A/S