Andelskassen henter ny teamleder til Markets

Andelskassen har ansat 37-årige Martin Philip Hvidtfeldt Bertelsen som teamleder i Markets på Andelskassens hovedkontor i Hammershøj.

Martin Bertelsen er ny teamleder i Markets, der dækker Udland, Back Office og likviditet i Andelskassen. Her skal han stå i spidsen for et hold på seks kolleger, som beskæftiger sig med afvikling af værdipapirer, likviditet og valuta samt overførsler til udlandet.

”I Markets arbejder vi med områder som bankens egenbeholdning, likviditetsstyring og valutaområdet. Vi er med andre ord en central del af bankens drift og motorrum og kombineret med support af Andelskassens filialer gør det, at jeg synes, det både er et spændende og udfordrende område at være en del af,” siger Martin.

Martin kommer fra en stilling i Jyske Banks Back Office, hvor han har arbejdet i ca. to år. Inden da arbejdede han i Back Office-afdelingen i Sparekassen Kronjylland i en årrække og har desuden været ansat i Østjydsk Bank, hvor han arbejdede i både Back- og Front Office-afdelingen i fem år.

Han kommer derfor med solid erfaring på området og ser frem til sin nye ledelsesrolle.

”Jeg kan godt lide at arbejde med mennesker, og det falder mig naturligt at gå forrest og bidrage til menneskers udvikling. Samtidig kommer jeg med en bred, faglig viden, og jeg glæder mig til at være med til at videreudvikle teamet ved at udfordre, sparre og vidensdele, så jeg både udvikler mit team, men også mig selv,” fortæller Martin.

Med skiftet til Andelskassen bliver Martin en del af en bank i rivende udvikling.

”I Andelskassen er der en flad organisationsstruktur og en agil tilgang til tingene, og det betyder meget i dag, at vi kan agere hurtigt over for samarbejdspartnere og kunder, så de hurtigt kan få et svar. Samtidig er det en arbejdsplads, hvor gode relationer og gensidig respekt betyder meget, og her er plads til både arbejdet og mennesket bag, og det tiltaler mig,” siger Martin.

Martin bor i Randers sammen med sin hustru og deres to børn på syv og to år. I fritiden spiller han basket på det lokale søndagshold. Familien holder meget af at rejse i USA og har haft mange gode oplevelser i landet.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.